הסגל המרכזי של מ.ס אשדוד יישאר לעונה הבאה

במ.ס אשדוד חשבו על העונה הבאה עוד בעונה הנוכחית, לשחקנים רבים יש חוזה לעוד עונה לפחות. גם שחקנים מושאלים חוזרים, כמו הבלם עידן מקדש. כבר נערכה שיחת עבודה לעונה הבאה של המאמן רן בן שמעון עם מנהלי הקבוצה ויש רשימה של שחקנים שהוא רוצה. בין הזרים רק ברוצ'יץ' אמור להישאר.
שחקני אשדוד חוגגים עוד שער על אשקלון
חבורה שמחה. שחקני אשדוד חוגגים עוד שער על אשקלון (צילום: טל אקוקה)

במ.ס אשדוד נערכים לעונה הבאה. כבר בשוע שעבר, לאחר ההישארות בליגה והחתמתו של רן בן שמעון ל-3 עונות, ישבו ראשי הקבוצה עם המאמן והכינו רשימת שחקנים שהמאמן רוצה לעונה הבאה, שכללה גם תכנית עבודה להכנה בפגרה.

כמו שזה נראה חלק גדול מהסגל של הקבוצה יישאר. הסיבה, לרבים מהם יש חוזה לעונה נוספת. במ.ס אשדוד סיכמו עם חלק גדול מהסגל הנוכחי לעוד עונה לפחות, חלקם יותר.

בין השחקנים שכבר חתומים, השוערים, יואב ג'ראפי ורועי משפתי, בהגנה, טום בן זקן, ניר ברדע וקרלו ברוצ'יץ'. אגב ברוצ'יץ', הוא יהיה השחקן הזר היחיד שיישאר בקבוצה. דולי מנגה ולוסיו לא ימשיכו. עוד חתומים, בקישור: רועי בקל, תום מונד חן עזריאל ובהתקפה, דין דוד.

רצון יש להשאיר את הבלם מיקי סירושטיין, שאמר  אגב גם בראיון "למגזין אשדוד", כי מבחינתו אשדוד היא הבית. בקבוצה יישבו איתו בקרוב, כי ברור שגם הוא יקבל הצעות. אבל יש רצון הדדי להמשך ההתקשרות.  השאלה הגדולה היא חאתם עבד אלחמיד, שחוזר לגנט ומחוזר על ידי מכבי ת"א וכנראה מכבי חיפה.

לבן שמעון חשוב שרוב הסגל, ממנו הוא מרוצה יישאר. גם בגלל שביעות הרצון כאמור וגם בגלל העובדה שהחשוב שסגל יישחק יחד כמה שנים. שני שחקנים שמאוד היו רוצים לראות בקבוצה, גדי קינדה ואור אינברום, בדרך לבלגיה, כפי שפורסם בעבר "באשדוד אונליין".

אגב, גורם בקבוצה אמר כי ברשימת הרכש הזרים של המאמן רן בן שמעון, לא נמצאים שחקני קרית-שמונה, מאוריציו קורדיירו ודידייה ברוסו,שהיו מאוד מחזורים בעונה שעברה בקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך