נקודת אור. 1:1 בין מ.ס להפועל חיפה

שער של אור אינברום, שאוהב לכבוש בסמי עופר, כמעט והעניק ניצחון על הפועל חיפה ועוד עונה בליגת העל רשמית למ.ס אשדוד. חיפה השוותה 8 דקות לסיום. אשדוד צריכה עוד 2 נקודות מתך ה-9 שנותרו. במחזור הבא תגיע הפועל ת"א. אסור לאבד לה נקודות. עבדל חמיד סובל מבעיה בשרירי הבטן.
אינברום
אינברום. בית"ר רוצה אותו (צילום: TOTO FOTO)

8 דקות לסיום המשחק מול הפועל חיפה, ב"סמי עופר " "שמסביר פנים", למ.ס אשדוד, נראה היה כי אשדוד בדרך לעוד עונה בצורה מעשית ורשמית. אור אינברום, שאוהב לכבוש בסמי עופר, כבש שער נהדר ומ.ס אשדוד הובילה 0:1.

אבל אז הגיע עדן בן בסט, מחיפה, השווה את התוצאה ל-1:1 וקבע שאשדוד תצטרך עוד 2 נקודות להישאר בליגה. במחזור הבא תגיע הפועל ת"א, שחייבת ניצחון. אסור לאפשר לה לעשות זאת ועוד בי"א. זה היה התיקו הרביעי של מ.ס אשדוד בפלייאוף התחתון. אשדוד טרם ניצחה בפלייאוף, אבל גם לא נוצחה מצד שני. היא עם 32 נקודות, מקום תשיעי, כשנותרו 9 נקודות בקופה.

השער הראשון לאשדוד נכבש בדקה ה-23. אשדוד יצאה להתקפת מתפרצת מהירה בסיומה קיבל אור אינברום את הכדור מקרלו ברוצ’יץ’, השחקן עם הכי הרבה בישולים בקבוצה (בישול רביעי) . אינברום הסיט את הכדור ימינה ושלח בעיטה מסובבת שהכניעה את פלטהאוזן, פגעה במשקוף וחדרה פנימה. שער ענק.

3 דקות לסיום המחצית הראשונה כמעט ואשדוד עלתה ל-0:2. לוסיו קיבל כדור ושלח בעיטה אדירה מחוץ לרחבה והכדור ננעץ בקורה של פלטהאוזן. כמעט כמעט.

חיפה חיפשה שיווין בדקה ה-65 זה הגיע. אבל מיד נפסל. מקסים פלקושצ’נקו סובב כדור קרן לתוך רחבת החמש שפגע בגבו של ממן והגיע לדור פרץ שדחק פנימה . אבל השופט יגאל פריד, החליט לפסול את השער בטענה לנבדל. 8 דקות לסיום כאמור זה נגמר בשער. דור מלול הרים כדור מצד ימין למרכז הרחבה אליו הגיע ראשון ממן, שנגח לעבר רחבת ה-5 שם חיכה בן בסט, שהכניע את ג’רפי. 1:1.

בקבוצה מאוכזבים מהתיקו, אבל יורת חוששים ממצבו של חאתם עבדל חמיד, שנעזר בחבריו בכדי לצאת מהמגרש בסיום. עבדל חמיד סובל מכאבי בשרירי הבטן ובימים הקרובים ידעו מה יהיה איתו ומה מצבו.

מ.ס אשדוד: יואב ג’ראפי, טום בן זקן, מיקי סירושטיין, חאתם עבד אלחמיד, ניר ברדע, קרלו ברוצ’יץ’, תום מונד, גדי קינדה, דן ביטון (חן עזריאל, 71), תום מונד, אור אינברום (רועי בקל, 78) לוסיו (דולי מנגה, 82).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך