אשדוד תנסה בשישי להביא נקודות מראשל"צ

בשישי (16.00), תצא קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד למשחק חוץ קשה מול מכבי ראשל"צ (בית מכבי ראשל"צ). אשדוד צריכה ניצחון בכדי להבטיח את מקומה בפליאוף העליון. שידור ישיר בערוץ הספורט.
אשדוד תנסה בשישי להביא נקודות מראשל"צ
ההפסד לאס"א ת"א, בבית, בשישי שעבר, מחייב את קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, למצוא את הנקודות שחסרות להבטיח את המקום בפליאוף העליון, במשחק בשישי (16.00, בית מכבי ראשל"צ), מול מכבי ראשל"צ השנייה בטבלה.
באשדוד יודעים שמצפה להם משחק לא פשוט מול ראשל"צ, אבל מקווים כי ניתן יהיה לחזור משם עם נקודות. נראה כי לרשות המאמן וובה זייקמן יעמוד הסגל המלא. אשדוד לא יציבה לאחרונה ולכן לא ברור איזו אשדוד נראה בשישי.
בקבוצה רוצים מאוד לראות את האוהדים מגיעים לראשל"צ. הקהל של ראשל"צ הוא קהל שמעודד את הקבוצה שלו ולכן חשוב לאנשי אשדוד שיגיע גם קהל של אשדוד. בדף הפייסבוק של הקבוצה נכתב:

"משחק גורלי וחשוב מחכה לאדומים מחר כאשר היא תגיע להתארח בבית מכבי מול מכבי ראשל״צ לקרב על 2 נקודות שכנראה יקבעו את מיקומם של האדומים בטבלה לקראת הפלייאוף העליון. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט אבל זה לא תירוץ וזו קריאה לאוהדים האדומים לבוא ולדחוף את הקבוצה במשחק הכל כך חשוב הזה!! 16:00 בית מכבי, מגיעים לצבוע את הצהוב באדום!!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך