גדי קינדה חזר לשחק אחרי כ-4 חודשים

מ.ס אשדוד עברה את איכסל בגביע המדינה, אבל לא פחות חשוב מזה, באשדוד מרוצים מחזרתו של גדי קינדה לאחר כ-4 חודשי פציעה, כשנכנס כמחליף במשחק. יוסי מזרחי כבר אמר על כך : "זה החיזוק הכי טוב שלנו בחלון ההעברות". קינדה: הכי כיף בעולם". מזרחי אמר לשחקנים לפני ההארכה מול איכסל: "אם נגיע לפנדלים נעוף". השבוע יאיצו את עניין צירוף שחקנים.

במ.ס אשדוד היו מרוצים מהעובדה שעברו משחק לא פשוט, מול איכסל, מצמרת ליגה א' צפון, בחוץ (1:3 לאחר הארכה), במגרש לא פשוט, עם קבוצה במוטיבציית שיא להדיח קבוצה מליגת העל, שנעזרת בתמיכת הקהל המקומי.

אבל לא פחות חשוב ואלי חשוב מזה. בקבוצה מרוצים מאוד מהעובדה שגדי קינדה, חזר לשחק כדורגל, אחרי כ-4 חודשים. קינדה, ששיחק בפעם האחרונה ב-17.9, במסגרת המחזור הרביעי מול הפועל חיפה, נפצע כזכור ברצועה הצולבת והצדית. קינדה שולב במשחק מול איכסל כמחליף והוא עצמו הרגיש טוב לאחר המשחק. קינדה: "היה בסדר גמור. הכי כיף בעולם לחזור, אי אפשר לתאר את ההרגשה".

בהפסקה לפני הארכה במשחק מול איכסל, דיבר מזרחי עם שחקני הקבוצה, במצב של 1:1 ואמר בין היתר: "אסור לנו להגיע פה לפנדלים. אם נגיע לפנדלים נעוף". 5 דקות אח"כ כבש בנצי מושל את אחד משני השערים שלו שהכריעו כי אשדוד תעלה לשמינית גמר גביע המדינה.

רועי בקל הקשר: "בשלבים האלה במגרשים הקשים מול קבוצות שאין להן מה להפסיד, הכי חשוב זה לעלות לשלב גם אם זה בשיניים. אני שמח שידענו לעשות זאת".

השבוע יאיצו בקבוצה את הניסיון לחיזוק. שני שחקנים מברזיל אמורים להגיע למבחנים. גם הקשר קנייתי אנתוני אקומו עשוי להצטרף והחלטה בעניינו תתקבל בימים הקרובים. באשדוד ינסו לקדם את העברת דור פרץ ממכבי ת"א. בקבוצה מקווים אולי להתפתחות עם דידיה ברוסו ומאוריציו קורדיירו מקרית-שמונה, למרות שהסיכויים פחתו וגם שמותיהם של ג'אבר עטאא, כמו פדרו גלאבן הועלו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך