מטופלים מגיל 75 ומעלה – אסותא בבשורה חשובה בשבילכם
אסותא מרכזים רפואיים פתחה קו טלפוני חדש במוקד השירות, המיועד במיוחד למטופלים ומטופלות בני ובנות 75 ומעלה, במטרה להעניק חוויית שירות אישית ומותאמת לצורכיהם.

הקו מאפשר חיבור ישיר לנציגי שירות מיומנים, ללא זמני המתנה ממושכים, עם התאמת השיחה לקצב ולצרכים של בני הגיל המבוגר, מתוך הבנה שהם לעיתים מתקשים בנגישות ותפעול של אמצעים דיגיטליים דיגיטליים.
מיכל מנשה-פרינץ, ראש אגף שירות וחוויית המטופל באסותא מרכזים רפואיים: "המהלך נועד ליצור חוויית שירות משופרת, לצמצם חסמים טכנולוגיים, לחזק את תחושת הביטחון של המטופלים, ולהבטיח זמינות גבוהה ושירות אישי ומכבד. אנו רואים בהנגשת השירות לגיל המבוגר ובכלל – ערך מוביל ומחייב".





