דירקטוריון הטוטו אישר היום את הדוחות הכספיים לרבעון ה-3 של שנת 2024. הדוחות הכספיים מצביעים על נתון מדהים ויוצא דופן לפיו כל אחד משלושת הרבעונים הראשונים בשנת 2024 היה הטוב ביותר בתולדות הטוטו. מהדוחות עולה כי הטוטו רשם מתחילת השנה הכנסות של 2.822 מיליארד ש"ח, שמהוות שיא הכנסות חדש בתום 3 רבעונים, כ-11 אחוז מעל אותה תקופה אשתקד (2.54 מיליארד אשתקד). מדובר בהכנסה של כ-171 מיליון ₪ מעל התקציב וגידול של כ- 288 מיליון ש"ח מעל השנה שעברה. רווחי הטוטו שיועברו לקופת המדינה עמדו עם תום הרבעון ה-3 על 628 מיליון שקלים, אשר מהווים גידול של 53 מיליון שקלים (14%) לעומת אותה תקופה בשנה שעברה. גם כאן מדובר בשיא בתולדות הטוטו.
גם ערוץ האונליין של הטוטו קבע שיא הכנסות לתשעת החודשים הראשונים של השנה, כ-747 מיליון שקלים, אשר מהווים גידול של 21% ביחס לאותה תקופה אשתקד אשר הסתכמה בכ- 619 מיליון. בנוסף לגידול בהכנסות ערוץ האונליין, תרומתו לסך מחזור המכירות עלתה בהתאם ועומדת על שיעור של כ-26.5% מהכנסות החברה, עלייה מ-24.5% באותה תקופה בשנה שעברה. ערוץ הקמעונאות של הטוטו תרם למחזור המועצה בתשעת החודשים הראשונים כ-2.1 מיליארד ש"ח, אשר מהווים גידול של כ-8.5% ביחס לתקופה אשתקד אשר הסתכמה בכ-1.9 מיליארד. תרומת ערוץ הקמעונאות לסך מחזור המכירות מסתכמת בשיעור של כ-73.5% מהכנסות החברה.
בדוחות אף הוצג סך הפרסים שחילק הטוטו לציבור המשתתפים, שעמד על 1.9 מיליארד שקלים, גידול של 14% לעומת אותה תקופה אשתקד (1.6 מיליארד שקלים). הגידול בהכנסות המועצה מושג בין השאר בזכות טורניר היורו המוצלח שהתקיים בקיץ השנה בגרמניה והניב הכנסה בסך 230 מיליון שקלים. זאת בנוסף לשורה של מהלכים שבוצעו בעקבות אירועי ה-7.10 והמלחמה אשר כללו בין השאר התייעלות וצמצום בהוצאות התפעול.
יו"ר הטוטו שבתאי צור: "הדוחות הכספיים מעידים יותר מכל על העבודה המצוינת של המועצה, ההנהלה ועובדיה. התוצאות הכספיות מתבטאות בראש ובראשונה ברווחים הגבוהים מאז ומעולם שהטוטו מעביר למדינה כדי לסייע לה באתגרים הרבים שניצבים בפניה בייחוד בעת הזו"
מנכ"ל הטוטו מאיר ברדוגו: "נערכנו מראש לכך ששנת 2024 תהיה שנה מורכבת מאוד בכל תחומי החיים במדינה והפעילות שלנו כארגון עסקי. בהחלט גאה בכך שלא רק שאנו עומדים באתגרים וביעדים, אנו גם מצליחים בשנה כזו להשיג את התוצאות הכספיות הטובות אי פעם בתולדות הטוטו בשני ערוצי המכירה – הקמעונאי והאון-ליין"