מועדים לשמחה

פרויקט האושפזין של אשדוד אונליין: חבר מועצת העיר דוד אסייג "רק באמונה ובאחדות בנינו – לא ינצחו אותנו ונגיע ליעדנו".

חבר מועצת העיר אשדוד דוד אסייג בפרויקט האושפזין של אתר אשדוד אונליין: "אחד הברים שלי מהחג היא האחדות ושייכות הסוכה מסמלת את אחדות בני ישראל החיים יחד תחת אותה קורת גג בארץ. זה הזמן לחשוב ולתרום יותר לקהילה ולחשוב איך לחבר יותר בין האנשים".

במוצאי חג ראשון של סוכות אנחנו מארחים בפרויקט האושפזין של אתר אשדוד אונליין את חבר מועצת העיר אשדוד מר דוד אסייג, בן 56, נשוי לסיגל ואב לשירז וחתני עידו ואב ללירן ויגל. חבר מועצת העיר וממונה על תיק התפעול בעריית אשדוד.

דוד אסייג "חג סוכות השנה שונה מכל חגי הסוכות שחגגנו בעבר. אני מרגיש צער וכאב גדול על מה שעברנו בסיום חג סוכות האחרון.

קשה לי לחשוב על מאות חללי צה"ל שנפלו במלחמה ועדיין עוד נפגעים . לצערי ליוויתי מספר משפחות חללים במסגרת תפקידי הצבאי, המחיר שהמשפחות משלמות לא ניתן לתאר הוא כבד מנשוא.

blank

אני גם מרגיש צער גדול על חטופינו, שכבר שנה נמצאים בעמקי האדמה בידי מחבלים רוצחים ואנסים.

למרות כוחנו כמדינה , עדיין לא הצלחנו להחזירם למשפחתם. אני חושב גם על אלפי הפצועים בגוף ובנפש, ועל אלפי חיילינו שעדיין נלחמים כדי שנוכל לחיות חיים בשיגרה ולעבור את החגים בביתינו.

למרות כל הקשיים, גילינו בשנה האחרונה גם הרבה מאוד סיפורי גבורה. סיפורים של אנשים שנקלעו למצב קמו ועשו מעשה לטובת העם והכלל. ישנם הרבה סיפורים של גבורה ונתינה .

 

חג סוכות נושא עמו מספר מסרים חשובים.

המסר הראשון הוא תודה והכרת תודה

על הקציר והיבול של מזון ושפע שנתן לנו הקדוש ברוך הוא.

המסר השני הוא אחדות ושייכות הסוכה מסמלת את אחדות בני ישראל החיים יחד תחת אותה קורת גג בארץ. זה הזמן לחשוב ולתרום יותר לקהילה ולחשוב איך לחבר יותר בין האנשים.

blank

המסר השלישי הוא חיים פשוטים וצנועים

הסוכה, שהיא סמל לפשטות וצניעות, ממקדת אותנו בעיקר במהות ולא בחומריות.

המסר הרביעי הוא אמונה וביטחון סוכות מסמלת את ההגנה של בורא עולם על היהודים במדבר. אנחנו היום מבינים שרק באמונה ובאחדות בנינו לא ינצחו אותנו ונגיע ליעדנו.

מסר חמישי שמחה ואופטימיות

חג סוכות הוא חג של שמחה ואירוח ומזכיר לנו את חשיבות השמחה גם בתקופות הקשות בחיינו.

blank blank blank

אסיים בברכת חג סוכות שמח לכל בית ישראל.

נתפלל לשובם של כל חטופינו מיד. החלמה מהירה ובריאות לכל פצועינו ושובם של חיילינו לביתם בהקדם. אמן".

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך