חשיפת אשדוד אונליין

קצינה מאשדוד עברה אירוע בריאותי לאחר שלא אכלה יותר מ- 30 שעות, לאחר שהיא וחבריה קיבלו אוכל מלא בעובש 

סיפור לא נעים עבר על חיילת צה''ל מאזור אשדוד וחבריה לפלוגה במהלך חג ראש השנה, כאשר אוכל שהוקפץ עבורם הגיע מלא בעובש. האמא משתפת "הבת שלי נכנסה למצב עילפון, רק לאחר יומיים תרמו להם אוכל".

תמונות כאלה הרבה זמן לא ראינו. חיילת (סרן במילואים) מהנדסה קרבית תושבת אזור אשדוד עברה אירוע בריאותי קשה שבנס לא נגמר באסון, זאת לאחר שאוכל שהוגש עבורם מצה״ל במחנה ירדן הגיע מלא בעובש (4 חמגשיות ל – 120 חיילים) "הבת שלי ביקשה מכל החיילים שלצידה לא לגעת באוכל מחשש לקלקול קיבה ורק לאחר יומיים בעזרתם של אנשים טובים הגיעה תרומה של המבורגרים למחיית החיילים".

blank blank blank blank

אמה של החיילת משתפת את אתר "אשדוד אונליין": "התקשרתי לבת שלי ביום שישי בערב היא לא ענתה לי, פחדתי שקרה לה משהו. לאחר מספר ניסיונות עשיתי לה שיחת וידיאו ושם תוך כדי שהיא מספרת לי על המקרה המזעזע, אני שמה לב שיורד לה מלא דם מאזור האף והיא עוברת מצב עילפון. רק במוצאי החג היא נסעה לאכול משהו בתחנת דלק, מרחק 40 דק' נסיעה מהבסיס ולאחר מכן אזרחים טובים דאגו לחיילים לתרומה של המבורגרים. אסור שצה״ל יזלזל ככה בלוחמים שלו שעושים הכל בכדי לשמור על עם ישראל ומסכנים את חייהם".

מצה״ל טרם נמסרה תגובה למקרה הזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך