זוכרים את השבעה באוקטובר

מחר, שני, במיצג החטופים (רחבת עיריית אשדוד). ההתחלה בשעה בשעה 18:29, ייערך "סלון עוטף" עם סיפורים על האנשים באירועי ה-7 באוקטובר. מי שתהיה נוכחת באירוע ותנאם היא טל לי נחום שורדת הנובה. נורית טופז יו"ר תנועת תושווים, מיוזמות האירוע: "נציין את יום האבל האזרחי ב'סלון עוטף'- שנה עברה לאסון הגדול, השבת השחורה"

מחר שני, ה- 7.10.24 ייתקיים סלון עוטף, מפגשים שמטרתם לוודא שהאנשים והסיפורים לא ישכחו – זוכרים את שבעה באוקטובר, יום האבל האזרח. הקהל מוזמן להגיע לעטוף בדממת הכאב. האירוע יתקיים במיצג החטופים (רחבת עיריית אשדוד). ההתכנסות 18:15, וההתחלה בשעה בשעה 18:29

מי שתהיה נוכחת באירוע ותנאם היא טל לי נחום שורדת הנובה. את הטקס תנחה הסופרת והמשוררת ורדה גנזך. נורית טופז יו"ר תנועת תושווים, מיוזמות האירוע, תישא דברים. חנה גור, חן בוקר אמר, גלית פחימה יהיו אמונות על קטעי השירה.

נורית טופז:  "אני מזמינה את תושבות ותושבי העיר להגיע ולהתעטף בדממת הכאב. נציין את יום האבל האזרחי ב'סלון עוטף'- שנה עברה לאסון הגדול, השבת השחורה העצב העצום המלווה אותנו מאז. אני מייחלת לשחרור החטופים וחזרתם לשלום של חיילנו וכל כוחות הבטחון"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך