פעוט כבן שנתיים ננעל ברכב לעיני אביו – צפו בחילוץ

הפעוט ננעל בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום. "חסד שסוגר את השנה עם טעם טוב".
צילומים: תיעוד ידידים.

היום (רביעי) בשעה 12:24, התקבלה במוקד ידידים, קריאה אודות פעוט כבן שנתיים שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו, ברחוב תמוז באשדוד.

איתמר ג'רוסי – אחראי מתנדבים סניף אשדוד, ישי בוקרה – מנהל צוות אשדוד מזרח, יחד עם משה אושרי, מתנדב המרחב, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

איתמר מספר: ״הייתי בקניות לחג כשהתקבלה קריאת החירום, ומיד יצאתי למקום האירוע. כשהגעתי התחלתי בפעולות פתיחת דלת הרכב באמצעות הציוד הייעודי שברשותי, כשתוך כדי ניסיון הפתיחה הגיעו מתנדבים נוספים, ובכוחות משותפים פתחנו את דלת הרכב ללא נזק. זהו חסד שסוגר את השנה עם טעם טוב, טעם של הצלת חיים. האב של הפעוט לא הפסיק לשבח ולהודות לנו ולארגון ידידים על המהירות והמקצועיות.״

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית..

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך