ניצחון בדקה ה-90

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד גברה 0:1 על רעננה משער בדקה ה-90 של בן אברמוב. המאמן אבי אבינו: ""ניצחון מאוד חשוב מבחינתנו שלוקח אותנו מעט קדימה ונותן לנו לצאת לפגרה עם 3 נקודות".
צילומים: טוטו פוטו.

עם שער בדקה ה-90, השיגה קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד את ניצחונה השני העונה לאחר 0:2 על רעננה.

את השער לאשדוד כבש בן אברמוב, כאמור בדקה ה-90. אגב לפני שלושה מחזורים אשדוד ספגה שער בדקה ה-96 מול כפר-סבא (2:2) והחמיצה ניצחון. לאשדוד 2 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו והפסד.

blank
מאמן הנוער. אבי אבינו. (צילום: טוטו פוטו)

המאמן אבי אבינו: "ניצחון מאוד חשוב מבחינתנו שלוקח אותנו מעט קדימה ונותן לנו לצאת לפגרה עם 3 נקודות על מנת לעבוד ולשפר את הדברים שאנחנו צריכים. האמת שזה משחק של 4-4 מבחינת כמות המצבים שהיו אבל אני שמח שבסוף אנחנו השכלנו להבקיע בדקות הסיום ולנצח את המשחק . בשני משחקים מתחילת השנה איבדנו את הנקודות שהיו כבר אצלנו וסיימנו בתיקו אחרי שהגיע לנו לנצח .אבל היום זה התאזן, ואולי לא במשחק גדול,אבל עם הרבה אופי והקרבה לקחנו את הנקודות ואני שמח על זה וגאה בשחקנים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך