הפסד למושלמת

האלופה, מכבי ת"א, הגיעה לאשדוד כשהיא מושלמת עם 3 ניצחונות מ-3 משחקים. בסיום תל אביב ניצחה 0:2 ונשארה מושלמת. אשדוד שרצתה להפתיע, במיוחד במחצית הראשונה, תחפש את הנקודות מול חדרה במחזור הבא.

השנה ההרגשה היא זזו קבוצה אחרת. מ.ס אשדוד של העונה הנוכחית נראית קבוצה אחרת מזו של השנה שעברה ששרדה ברגע האחרון. ביום ראשון הגיע מבחן לא פשוט בדוגמת האלופה מכבי ת"א. בעונה שעברה, בבלומפילד המשחק נגמר בהפסד 4:1. ביום ראשון בערב באצטדיון הי"א זה נגמר בניצחון של תל אביב 0:2. היא עדיין מושלמת. אשדוד מצידה תחפש את הנקודות במחזור הבא מול חדרה.

אשדוד (15) בהתקפה מסודרת שהתחילה בחמודי כנעאן והסתיימה בבעיטה של אותו כנעאן ליד הקורה של מכבי ת"א. האירוע הכי בולט והכי מסוכן עד כה במשחק, היה של אשדוד. רועי לוי (24) היה חייב לעשות 0:1 לאשדוד. חמודי כנעאן שלח לו כדור מצד לצד והוא מול משפטי בעט פס לרגליים של רועי משפתי, שוער תל אביב. איזו החמצה.

ואשדוד שילמה את מחיר הנאיביות אחרי שהחמיצה פעמיים שער בטוח. ההגנה טעתה בקלות רבה (27) מידי ודור תורג'מן הגיע למצב של בעיטה מרחק 7 מטרים וכבש. 0:1 מכבי ת"א.  שער משום מקום. 9 דקות אח"כ מכבי כבר הובילה 0:2. כדור קרן הוגבה על ידי דאוידה, סטואיץ נגח את הכדור והרוש הגיב מאוחר ורק הדף פנימה. כנעאן (תוספת זמן) בבעיטה ממצב טוב החמיץ הזדמנות לצמק. אשדוד ירדה במינוס 2 למחצית.

blank
אלי לוי: (צילום: טל אקוקה)

המחצית השניה נפתחה והופסקה לאחר  כ-7 דקות בגלל אבוקות שהושלכו למגרש וגרמו לעשן רב במגרש שלא איפשרו להמשיך את המשחק.

שתי הקבוצות שיחקו בין רחבות בעיקר. נראה כי מכבי ת"א מסתפקת בניצחון הזה במגרש של אשדוד עם החזקת כדור ואירועים לא רבים ליד שער אשדוד. אשדוד מצידה רצתה להתקרב, אבל לא הציחה כי תל אביב עמדה מצוין מולה ולא איפשרה לה. היה קשה לאשדוד לייצר מצבים במחצית הזו.

סהר חסון שנכנס במחצית במקום הרוש השוער שנפצע, מנע ממכבי תל אביב את השלישי. תורג'מן מצא את לאיוס שהגיע עד חסון, ויציאה טובה של האחרון הצילה שער בטוח. . אלעד שחף מאשדוד שנכנס כמחליף (85) ניסה עשו שער לבד, עבר את כל מחצית המגרש והבעיטה המודיקת שלו נעצרה על ידי משפתי. אברג'יל היה חייב לצמק כשממאטה השאיר לו כדור (תוספת זמן) מצוין מול משפתי, אבל שוער תל אביב יצא נהדר ומנע מאשדוד לצמק. בסיום תל אביב נשארה מושלמת.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש (חסון, 46), בן זקן (כנאני, 67), דה לוקאס, אוואני, רוזן (שחף, 78), אנדז'י, אג'יי, מוצ'ה (אברג'יל, 46), רועי לוי, כנעאן, נחמני (ממאטה, 46). 

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך