חדש מבית המועצה הדתית: איחוד פורום לגבאי בתי כנסת לכנס השקת המיזם החדש

הרב עובדיה דהן יו"ר המועה"ד: "בערב זה נחבר את הקשר בין המתפללים למועצה הדתית בעזרה וסיוע". השתתפות בפורום ע"י רישום בלבד

בשבוע הקרוב המועצה הדתית יוזמת כנס גדול וחשוב לגבאי בתי הכנסת בעיר, בו תשיק תכנית סיוע ותמיכה ייחודית לטובת הגבאים ומתפללי בתי הכנסת בעיר במהלך ימות השנה, מדובר בכינוס שיוצא לראשונה באשדוד.

הכינוס החשוב מיועד עבור "גבאים בלבד", אשר יתקיים במעמד רבנים ואישי ציבור. יחולק שי ייחודי לכל גבאי בית כנסת.

הכנס יתקיים בתאריך: אי"ה ביום ראשון כ"ו אלול 29/09/24 באולם שע"י בית הכנסת "נר דוד ואהל רחמה" רחוב פתח תקווה 15 רובע ט' אשדוד, לצד שולחנות ערוכים כראוי לכבוד גבאי בתי הכנסת.

בתכנית:

20:00 – התכנסות

20:30 – דברי פתיחה

21:30 – חלוקת שי אישי

כאמור הכנס נועד לגבאי בתי הכנסת בלבד, ועל כן, על כל גבאי המעוניין להשתתף בכנס השקת מיזם החדש לבתי הכנסת, חובה להירשם! ולמלא טופס רישום או באפליקציה כאן המופיעה כאן במהלך הידיעה.

או בהודעת וואצאפ: 054-4888365

blank

הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית בשיחה ל"אשדוד ליין" מציין: כי המועצה הדתית שותפה מלאה לכל בתי הכנסת בעיר בעזרה וסיוע, במשך כל ימות השנה בנושאים שונים, בנוסף, חשוב למועצה הדתית ליידע את הגבאים על פרוייקטים ורעיונות שהמועצה הדתית מקיימת ליידע את המתפללים כמו קורס מתפללים מצילים חיים, קורס לתקיעת שופר בחודש אלול, בדיקת מזוזות חינם ותפילין, קורסים בנושאים משגיחי כשרות, סת"ם הדרכת חתנים ועוד, בערב זה נשיק את המיזם לטובת גבאי בתי הכנסת אשר נוכל לפעול יחד בשיתוף פעולה בכל הנושא למען המתפללים ובאי בתי הכנסת בעירנו.

רכז הפורום מונה הרב חיים בן חמו רכז מחלקת תרבות תורנית העומד מול גבאי ונציגי בתי הכנסת במשך ימות השנה.

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך