פתחו עונה בהפסד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד נוצחה במחזור הפתיחה במשחק החוץ מול הפועל ראשל"צ 29:21.
ליאור גורמן מהפועל ראשון לציון חודר את הגנת הפועל אשדוד. צילום: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

ביום שישי שעבר הונף התואר הראשון של העונה בכדוריד – גביע ווינר-שופטים – בו זכתה הפועל אשדוד לאחר ניצחון על הדאבליסטית א.ס  רמת השרון, והיום – עונה חדשה ומסקרנת יצאה לדרך בליגת ווינר. הפעם זה הצליח פחות לאשדוד שנוצחה בחוץ מול הפועל ראשון לציון 29:21.

הדקות הראשונות במשחק סימנו את המגמה – פאבל אטמן העלה את המארחת ליתרון 1:3 (8'). איבן קראצ'יץ' הגדיל בהמשך לפלוס 4 – ואטמן חתם את עשרים הדקות הראשונות ביתרון 4:9. הפועל ראשל"צ פשוט שיתקה את אשדוד, שכאמור ניצחה ביתרון של 4 שערים במשחק הקודם (בו עצרה את הפועל ראשל"צ על 22 שערים). נריה עובד המוכשר, רק בן 18, העלה אותה ל-5:11 (26'). עובד היה חתום מהפינה גם על ה-6:13, אבל המחצית הזו הייתה שייכת לפני כולם – לסבטיסלב ורקיץ' הוותיק, אקס אשדוד, שחתם אותה עם 10 עצירות (כולל פנדל) ב-63 אחוזים.

ורקיץ' היה אופרה אחרת גם במחצית השנייה. הוא עצר פנדל, הוא מסר אסיסטים לאסף שרון ולבן גונן שהעלו ל-14:23 (46'). דוראל בן סעדון עוד ניסה לצמק, אבל תוך כדי גם הפיבוטים בשני הצדדים ספגו הרחקות – כריסטופר בראנברגר בצד של אשדוד, וקפטן הפועל ראשל"צ תומר בודנהיימר. נריה עובד ממצטייני המשחק העלה ל-14:24 (50') – וסלל את הניצחון. הפועל ראשל"צ תדרים במחזור הבא לבירת הנגב, למפגש מול באר שבע. אשדוד עשויה לקיים את המשחק האחרון שלה מול חולון במקיף ט', לפני שתעבור לאולם חדש.

כבשו  לאשדוד: דוראל בן סעדון 6, איתי סויסה ואלכסנדר באביץ' 4 כ"א, כריסטופר בראנברגר ושון סולומון 2 כ"א, גל שניידר, עידו מלול (בהופעת בכורה, האחיין של קפטן אשדוד בעבר – נתנאל מלול) ולו אקסברוד 1 כ"א. עצירות שוערים: סבנביורן פטורסון עם 12 מ-35 ב-34%, שון ריבקין עם אחת. שפטו ניב שוורץ ורון פרץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך