מלחמת הכנופיות

פרשת חוליית החיסול: המשטרה עצרה את העבריין אלירן חובה

המשטרה עצרה בשעת לילה מאוחרת את העבריין אלירן חובלשוילי בחשד לנשיאת נשק, קשירת קשר לביצוע פשע ותקיפת שוטרים לאחר שצעק לעברם בעת המעצר "אני אזיין אתכם".

בשעת לילה מאוחרת פשטה יחידה מיוחדת על ביתו של העבריין אלירן חובלשוילי בבניין הK טאוור באשדוד. החשד של המשטרה הוא כי חוליית החיסול שנעצרה בשבוע שעבר סמוך לk טאוור עם נשק ברכבה עמדה לפעול מטעם האחים חובלשוילי והוא מואשם בנשיאת נשק, קשירת קשר לביצוע פשע וכן תקיפת שוטרים.

בית המשפט האריך הבוקר את מעצרו עד יום ראשון לאחר שהיחידה החוקרת ביקשה 5 ימים אולי השופטת פסקה שחומר הראיות חלש והאריכה את מעצרו עד ליום ראשון.

עורך דינו של חובלשוילי גל סילברמן אמר בתגובה לאשדוד אונליין "היחידה החוקרת הגיעה לבית המשפט עם בקשת מעצר בגין עבירות נשק ואלימות, אולם במהלך הדיון התברר כי החשד בנוגע לעבירות הנשק הוא
נמוך ביותר ולא בכדי בית המשפט לא נעתר לבקשת המעצר במלואה.
לצערי משטרת ישראל ממשיכה להגיע לביתו של אלירן ולהטריד אותו ואת בני משפחתו, בניסיון נואש לקשור אותו לעבירות כאלה ואחרות, תוך שהם נוהגים באלימות חסרת מעצורים ושלוחת רסן.
לאלירן אין שום קשר לעבירות הנטענות ואני סמוך ובטוח שנוכל להוכיח זאת בבית המשפט."

עו"ד גל סילברמן blank

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך