יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד שאול שניידר : "ה-7 באוקטובר פגש אותנו בהפתעה, אך עם זאת הנמל מתורגל במבצעים מסוג זה"

בראיון שהתקיים עם פרופ' שאול חורב, סיפר שניידר על התמודדות של נמל אשדוד בחרבות ברזל: "נמל אשדוד, כנמל הממשלתי היחיד בקרב נמלי ישראל, הינו מתקן חיוני ואסטרטגי, אשר חייב לתפקד בכל רגע ובכל מצב, לא משנה מה קורה"

יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד שאול שניידר "הנמל הוא העורק הראשי למדינת ישראל, 40 אחוז מכלל הסחורות מגיעות דרך נמל אשדוד לישראל. ה-7 באוקטובר פגש את אותנו בהפתעה, אך עם זאת הנמל מתורגל במיבצעים מסוג זה. צוות החירום הנמלי הגיע לנמל והתחיל לנהל סיכונים ולגייס את העובדים למשימה. סבלנו באירוע גם מאבידות, לצערי שני עובדים שלנו נהרגו וכ-55 משפחות של עובדים שמתגוררים בעוטף, נאלצו להתפנות מבתיהם. הנמל לא הפסיק לעבוד לרגע. אני גאה בעובדים שעזבו הכל והתייצבו מבלי להסס".

שניידר שוחח עם חורב גם על זרוע החדשנות של נמל אשדוד: "לפני שלוש שנים הנמל הקים את זרוע החדשנות של הנמל ואנו עובדים גם בשיתוף פעולה הדוק עם מערך הסייבר הישראלי. לנמל היה מימשק עם כ-90 חברות, מתוכן 16 עברו לשלב ה-POC ומתוכן קנינו מוצרים מ-8 מהחברות. השקענו כ-20 מיליון שקל בחמש חברות סטארטאפ כאשר אנו משלבים גם את עובדי הנמל בפעילות השוטפת עם החברות. באמצעות זאת, אנו משלבים את עולם הנמלים המסורתי עם החידושים שלנו. רק בשבוע האחרון החלטנו על השקעה 2 מיליון דולר בטכנולוגיות של החברות.

נמל אשדוד הקים 7 שגרירויות של חדשנות בנמלים ברחבי העולם, ושיתוף פעולה זה מאפשר לחברות הסטארטאפ חשיפה של מוצריהם"

צילום רונן טופלברג

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך