גם 2 לא הספיקו מול ירושלים

כשהיא בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-17, ועם שער אומלל שספגה עם השריקה לירידה למחצית, סיימה מ.ס אשדוד את משחקה הראשון בליגה מול בית"ר ירושלים בבלומפילד, בהפסד 3:2.

פתיחת עונה היא הדבר האמיתי. כל קבוצה רוצה לנצח במחזור הפתיחה. לפתוח עונה בניצחון. מ.ס אשדוד פגשה את בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה של עונת 24/25, הערב, ראשון, באצטדיון בלומפילד. כבר אחרי 17 דקות אשדוד נותרה בעשרה שחקנים בהרחקה של שחר רוזן , ספגה שער מיותר ממש עם הירידה להפסקה, חזרה עם שני שער, אבל לבסוף ירדה מנוצחת 3:2, .

בית"ר פתחה בלחץ על החלק של אשדוד, אבל דווקא מתפרצת מסודרת שלאשדוד (4), הביאה את סתיו נחמני מול סילבה, ונחמני בעט לידי השוער מתוך הרחבה. זה היה צריך להסתיים בשער. בית"ר מצידה החזירה (8) עם כדור מצוין שכמעט נכנס גם הוא. ירדן שועה הרים כדור חופשי מדוייק לרחבה, מורוזוב הגיע ונגח חזק, אבל הרוש הציל מצוין.

17 דקות בתוך המשחק קיבלה בית"ר פנדל ואנחנו קיבלנו פארסה. כדור נשלח לתוך הרחבה, לכדור הגיעו רוזן מגן אשדוד וטומי מוזי חלוץ בית"ר הגיעו לעימות מחוץ לרחבה. שניהם נפלו. שניר לוי קבע פנדל. ה-VAR קרא לו והוא החליט לבטל את הפנדל, לפסוק עבירה לבית,ר…ואדןם לאשדוד לרוזן! החלטה לא ברורה. אשדוד בעשרה שחקנים.

צמאז הואת האדום בית,ר השתלטה על המשחק. אשדוד הסתגרה וניסתה לצאת למתפרצות, אבל היו מעטות כאלה. המאמן אלי לוי הגיב להרחקה עם חילוף (36) בו יצא אלעד שחף הקשר ונכנס עומרי בן הרוש לתפקיד המגן השמאלי.

אשדוד כמעט עברה בשום את שש דקות תוספת הזמן, אבל אז הגיעה טעות של אריאל הרוש בדיוק בשריקת הסיום. בעיטה לא חזקה של פטריק טואמסי מששה עשר מטרים, הגיעה לידיו, אבל במקום לתפוס פשוט, הכדור חמק מידיו פנימה. שער אומלל, בשנייה הכי קריטית.

blank

שתי דקות בתוך המחצית והמשחק נראה גמור. בית"ר בהתפקה הראשונה שלה במשחק יצאה למתפרצת. הכדור שיכול היה להיות מרוחק כמה פעמים הגיע לעדי יונה שהצליח למרות השמירה עליו לשלוח כדור לטימוטי מוזי, שהיה לבדו מול אריאל הרוש ועשה מזה 0:2.

בית"ר הגיעה לעוד מצב (58) שאפשר היה לעשות ממנו שער. טעות בהגנת אשדוד השאירה את ירדן שועה לבדו ומתוך החרבה בעט והרוש הדף. אבל דווקא אז אשדוד חזרה.  הגביה (59) כדור קרן, מרטין אנדז'י נגח מעל כולם, הכדור פגע במורזוב שחקן בית"ר וחדר פנימה 1:2. אשדוד במשחק.

אשדוד העזה והתקרבה לשער בית"ר נועם מוצ'ה בעט מ- 20 מטרים והפציץ לפינה של סילבה שהדף. דווקא אז היא ספגה את השלישי. סילבה קאני (76) בעט מדויק מתוך הרחבה לאחר מסירה כפולה עם דור מיכה. כאן נראה שתם הטקס. ואולי לא. אשדוד שוב חזרה בעשרה שחקנים למשחק. נועם מוצ'ה (85) קיבל כדור רוחב מצוין מרועי לוי ודחק פנימה עם עזרה שוב של מורזוב מבית"ר – 2:3. אבל זה היה רק כמעט. אשדוד ירדה מנוצחת. אבל עם מעט אופטימיות.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, רועי לוי, אוואני (מוצ'ה, 46), דה לוקאס, רוזן ה.ורחק 17, אנדז'י, אג'יי (סבן,69), שחף (בן הרוש, 32),  כנעאן, אדיר לוי (שלו הרוש 72)  נחמני (אברג'יל, 72). 

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך