"הפשע לא משתלם תסתכלו עלי" זה העבריין שקיבל 16 שנים מאחורי סורג ובריח

אשתו נרצחה לעיניו ולעיני ילדיו בחודש מרץ האחרון ברובע המע"ר בעיר. דקות לפני שבית המשפט שלח אותו ל16 שנים מאחורי סורג ובריח הוא הכה על חטא "הפשע לא משתלם תסתכלו עלי".

בית המשפט גזר בשבוע שעבר 16 שנים על העבריין שאול פרץ שאשתו נרצחה בחודש מרץ השנה ברובע המע"ר באשדוד, בגין רצח יוסי שריקי בחולון.

כזכור, פרץ ריצה עונש מעצר בית ברובע המע"ר באשדוד, עד לגזר דינו בפרשת רצח יוסי שריקי בחולון. בשעת בוקר מוקדמת של חג הפורים, יצא פרץ מלווה באשתו וילדיו לדיון בבית המשפט, בשעה שחיכו למעלית הסתער לעברם מתנקש רעול פנים מחדר המדרגות וניסה לחסל את פרץ, אולם הכדורים פגעו באשתו והרגו אותה לעיני ילדיו. כאן ב'אשדוד אונליין' חשפנו לצערנו בפרסום ראשון את הסיפור וזהות הנרצחת ז"ל ובעלה.

בשבוע שעבר גזר בית המשפט את עונשו ופסק כי ירצה 16 שנים מאחורי סורג ובריח. פרץ שנראה שבור מסר רגע לפני גזר הדין מונולוג בו הכה על חטא בעקבות מותה של אשתו

"אני לוקח אחריות מלאה ומבקש סליחה ומתנצל בפני המשפחה באופן משמעותי, ובגלל זה הסכמתי לפצות פיצוי משמעותי למרות שהמצב הכלכלי שלי על הפנים.(750 אלף ש"ח את משפחת הנרצח) אני עבריין, הייתי עבריין וכך גדלתי עד שנולדו לי הילדים ושם התנתקתי מהכול ועושה שינויים ועובר טיפולים באופן פרטי מבלי שאף אחד מחייב אותי, רק בשביל להיות אבא ראוי לילדים שלי. אני ההוכחה שהפשע לא משתלם, קחו את כל הנתונים שלי ותראו שהפשע אינו משתלם, תסתכלו עליו ועל מה שעברתי בשנה האחרונה ותזכרו שהפשע לא משתלם".

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך