"אני מסיים את חלקי במועדון שנתן לי כל כך הרבה ויוצא לדרך חדשה"

גיל כהן, בלמה של מ.ס אשדוד ושחקן נבחרת ישראל חתם ל-3 עונות בבית"ר ירושלים ועוזב לראשונה את הקבוצה בה גדל מגיל 10. כהן: "לא פשוט לי לסכם תקופה כל כך ארוכה במועדון שבו גדלתי".
הילד גיל כהן (בצהוב) באימון מ.ס אשדוד. (צילום: פרטי)

"לא פשוט לי לסכם תקופה כל כך ארוכה במועדון שבו גדלתי, והיה לי לבית למשך שנים ארוכות". כך כתב היום, שני, גיל כהן, שחקנה של מ.ס אשדוד שגדל בקבוצה וחתם היום ל-3 עונות בבית"ר ירושלים.

כהן: "בתור ילד בן 10 שהתחיל את דרכו במועדון החלום שלי היה להיות שחקן כדורגל ואני שמח שבאשדוד האמינו בי ונתנו לי את הבמה .אחרי תקופה כל כך ארוכה ומלאה בעליות וירידות ואתגרים מכל הסוגים אני מסיים את חלקי במועדון שנתן לי כל כך הרבה ויוצא לדרך חדשה. בראש ובראשונה אני רוצה להודות לג׳קי בן זקן ואחיו נוני אלמוזנינו שנתנו לי את הבמה בגיל צעיר ותמכו בי לאורך כל הדרך, לכל אנשי הצוות היקרים שליוו אותי לאורך כל השנים האלה, וכל השחקנים שחלקתי איתם חדר הלבשה. אני עוזב בית חם ותומך ויוצא לדרך חדשה .אני מאחל למועדון הזה בהצלחה בהמשך ומודה על הכל".

blank

בבית"ר ירושלים הודיעו רשמית על ההחתמה. "היום (שני) בית״ר "גשם" ירושלים שמחה להודיע על החתמתו של הבלם בן ה-23, גיל כהן, במועדון לשלוש שנים, לאחר שנרכש ממועדון ספורט אשדוד, בעסקה שנחתמה סופית הערב. כהן שעלה לבוגרים וערך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל כבר בגיל 17 במדי הקבוצה מעיר הנמל, רשם מאז 153 הופעות בכל המסגרות, והוא מסוגל לשחק בתור בלם וגם כמגן בצד שמאל. הוא שימש בעבר כקפטן הנבחרת הצעירה של ישראל (עד גיל 21). הוא רשם בין היתר 26 הופעות במדי נבחרת ישראל הצעירה ו-44 הופעות בכל נבחרות ישראל השונות. הבלם החדש שלנו בצהוב שחור יצטרף מיידית לסגל ההולך ונבנה בבירה, לאחר שנפרד מחבריו באשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך