החליפו את הבית… והפסידו בפתיחת שלב הבתים

שלב הבתים בליגת ווינר בכדוריד נפתח. הפועל ראשל"צ, שהחליפה ביתיות עם אשדוד בגלל גג שדלף באולם הבייתי של האחרונה, גברה עליה 26:30. אשדוד ירדה למקום הרביעי.
אולג אסטרשפקין ומרקו מאטיץ מהפועל ראשון מול פיליפ לאובץ ואורוש טודורוביץ מהפועל אשדוד. (צילום: הדר ואן קולא).

החליפו מקומות. פועל ראשל"צ עלתה למקום השלישי, על חשבון הפועל אשדוד שירדה לרביעי, כך  נקבע בפתיחת שלב הבתים בליגת ווינר בכדוריד. ראשל"צ ניצחה 26:30.המשחק אמור היה להיערך באשדוד, אבל הקבוצות נאלצו להחליף ביתיות, בעקבות דליפת מי גשמים מגג האולם באשדוד.

blank

אשדוד הגיעה עם הרכש החדש – צמד הזרים הסרבים, הפיבוט פיליפ לאובץ והמקשר אורוש טודורוביץ'. היא אומנם פתחה ביתרון אבל ההמשך היה של הפועל ראשל"צ, שעלתה ל-13:17 – דקה להפסקה. אשדוד הקטינה במהלך המחצית השנייה את הפיגור לשער, אבל רועי ליבגוט הגדיל את היתרון ל-24:29 – 5 דקות לסיום, ואמיר שניידר חתם את התוצאה הסופית.

blank

הבקיעו לאשדוד: פיליפ לאובץ 8, פיליפ אירוביץ' 7, אלכסנדר באביץ' 4, עמרי קושמרו 3, שון סולומון 2, עמית סטלמן ואורוש טודורוביץ' 1 כ"א. עצירות שוערים: עוז יצחק עם 7 מ-21. אורן מאירוביץ' 2 עצירות. שי נתן מהפועל ראשל"צ, איתי סויסה ועמרי קושמרו הורחקו בכרטיסים אדומים. שופטים דודי לוין ואמנון יעקובוביץ'.

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך