"אני מחכה שהילדים שלי ילכו לגן, שם לפחות הם מקבלים אוכל"

כך אומרת ג', אם חד הורית ל-3 ילדים קטינים מאזור ו' באשדוד. המצב הקשה הזה נוצר עקב הליך גירושין והמשפחה הגיעה לפת לחם. ג' פנתה לאנשי עמותת "נותנים מהנשמה" אותה מנהלים נחמן ישי ונחמן פרץ. ג': "אתם הסיכוי האחרון שלי לשרוד, אני לא מפסיקה לבכות בלילות כי הילדים מבקשים לאכול ואין לי מה לתת להם".
אישה בוכה באשדוד

אין מצב קשה יותר להורים אם אין להם לתת אוכל לילדים שלהם. מי שמגיע למצב הזה לא יודע את נפשו מצער. מי שחס וחלילה מגיע למצב הזה לא יכול לחשוב על שום דבר מלבד לתת לילדיו את המינימום שבמינימום. זה מצבה של ג' אם בעשור הרביעי לחייה, שהיא אם חד הורית שנמצאת לאחרונה בהליך גירושין, ולה שלושה ילדים קטינים. היא גרה באזור ו' בעיר ובעקבות גירושיה, שלדבריה לא היו פשוטים, הדרדר, מצבה ומצב ילדיה איתה, עדי כדי כך שהיא כאמור לא יכולה לאפשר לילדיה הקטינים לאכול.

בצר לה היא פנתה אל אנשי "נותנים מהנשמה", עמותה אותה מנהלים נחמן ישי ונחמן פרץ. שניהם עושים זאת בהתנדבות מלאה תוך רצון רק לעזור אלאה שזקוקים. האם כתבה הודעה קורעת לב לנחמן פרץ. הנה היא לפניכם:

blank
לפחות כאן הם זוכים לקבל את המגיע להם (למצולמים אין קשר לכתבה).

"שלום נחמן. אין לי פנים לפנות אלייך, אני אמא חד הורית ל-3 ילדים בהליך גירושין קשה. הגירושין נוצרו עקב המצב הכלכלי. ריבים כל היום בבית עד שהגענו לפת לחם. אני מתביישת שאני פונה אלייך, אבל אתה הסיכוי האחרון שלי לשרוד. אני לא מפסיקה לבכות בלילות כי הילדים מבקשים לאכול ואין לי מה לתת להם. אני מחכה לרגע שהם ילכו לגנים כי שם לפחות יש להם אוכל. אין לי פנים לקבל אותם בבית ריק. בבקשה ממך רק דברים בסיסיים. מתחננת שתתייחס להודעה ולמצב, ובבקשה לא להעביר את הפרטים שלי אני נורא מתביישת". ללא ספק הודעה קשה מאוד.

נחמן פרץ ונחמן ישי, כהרגלם, מיד פעלו והם מנסים למצוא פתרון לאם ולילדיה..מי שמעוניין לתרום יכול לעשות זאת האמצעות השניים.  השניים דואגים לא רק לג' אלא לרבים רבים במצבה. השניים מספרים גם על רצון של אנשים לתת, גם אם בימים האלה המצב לא כזה פשוט. מה שמלמד על הקהילה הנהדרת שיש בעיר.

למעוניינים לעזור. נחמן פרץ 0535201893  נחמן ישי 0507455889 עמותת נותנים מהנשמה. ניתן לתרום גם בדף הפייסבוק של עמותת "נותנים מהנשמה".

ניתן לתרום בביט או בכרטיס אשראי בקישור המצורף
https://meshulam.co.il/quick_payment?b=56aa7fb5028adf1b3fcbb45a8179052e&fbclid=PAAaYv-_Y-Gt2cG5L9MII0dtfnoWf0wPPES-Grirtda7oFyeQgBW6FpLN-0ho

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך