לנכה ערירי, שרוצה לעזוב את דירתו השכורה בת ה-14 מ"ר, אין כסף למוביל.

הנכה ש' בן ה-58, גר בתת תנאים בדירה ברובע ו' בת 14 מ"ר! הוא מצא דירה מעט גדולה יותר ברובע ב'. ש' חי מקצבה ואין לו כסף למובילי רהיטים. הרכוש שיש לו הוא כל עולמו ועלול להיזרק לרחוב. ש': "אין לי איך להוביל את הרכוש שלי. אני צריך מישהו שיובלי ויעזור לי להעביר אותו. זה דחוף לי כי בשישי אני אמור לצאת מהדירה". למעוניינים לעזור 0546163732.
עוזב את המקום הזה שהוא בלתי אפשרי למגורים.

ש' בן ה-58 הוא נכה וערירי. הוא גר בתת תנאים זה מספר שנים בבית בן 14 מ"ר מרובע בלבד ברובע ו'. המילה מחסן תתאים יותר למקום בוא הוא גר. ש' חי חיים שאף אחד מאתנו לא מאחל לעצמו. כך כאמור שנים.

blank
כל רכושו המועט של ש' ייזרק בעוד יומיים לרחוב, אם לא יפנה אותו.

עתה הוא מצא דירה מעט גדולה יותר בת 2 חדרים ברובע ב'. אבל יש לו בעיה. בעיה קשה. הוא חייב לפנות את הדירה /מחסן ברובע ו' עד ליום שישי, ולכן צריך להעביר את הרכוש המועט שיש לו, שהוא כל עולמו, אחרת זה ייזרק לרחוב. לש' אין כסף למובילי רהיטים שכן הוא חי מקצבת ביטוח לאומי בת 2100 שקלים.

blank
כך הוא חי שנים רבות.

ש': "מצאתי דירת 2 חדרים קטנים ופרוזדור. יש לי איפה לשים את הציוד וחדר קטן לישון. אני לא יכול לגור יותר בדירה הקטנה שאני גר בה (כזכור 14 מ"ר – מ.ס). אין לי איך להוביל את הרכוש שלי. אני צריך מישהו שיובלי ויעזור לי להעביר אותו. זה דחוף לי כי בשישי אני אמור לצאת מהדירה".

למובילי הרהיטים, או סתם לאנשים טובים עם רכב גדול, שמעוניינים לעשות מצווה ולעזור לש' – 0546163732.

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך