בחירות 2023

השקרים של גלבר: "זורה חול בעיני הציבור".

הלן גלבר, ממשיכה לנסות לשפר את מצבה הציבורי לקראת הבחירות בשנה הבאה, אולם הפעם עם הבטחה חסרת שחר, בה היא מבטיחה לבטל את תשלום החניה עבור תושבי העיר, דבר האסור על פי חוק.
אלה הפוליטיקאים שאמרו לא לזוגות הצעירים באשדוד
הלן גלבר

הלן גלבר לא מתייאשת. למרות היותה מזמן לא רלוונטית בקרב הציבור בבחירות המוניציפאליות, היא ממשיכה בכל הדרכים לנסות לשקם את תדמיתה בעזרת הבטחות חסרות שחר.

אחת מהן היא, הבטחתה של גלבר לבטל לגמרי את התשלום עבור חניה בכחול לבן לתושבי העיר, הבטחה שעל פניו נשמעת מרשימה, אולם לגמרי לא אפשרית לביצוע, מהסיבה הפשוטה: החוק אוסר על חניה חינם בכל העיר לתושבים.

חוק ההסדרים במשק, מחייב בצורה ברורה את הרשויות המקומיות לא לאפשר חניה חינם בכל העיר לתושבים, אלא רק באזור המוגדר כאזור המגורים שלהם. מה שאומר שאף אחד לא יכול להחליט על ביטול תשלום החניה בכל העיר.

גורם בכיר בעירייה איתו דיברנו, זועם על הבטחת הסרק של גלבר ואומר ל'אשדוד אונליין': "הגברת גלבר ממשיכה לזרות חול בעיני הציבור, באמצעות הבטחות חסרות שחר. הציבור לא מטומטם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך