בהמשך להודעת יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד מאתמול בנוגע לחרם צרכנים על חברות הענק שלוקחות חלק בהעלאת מחירי מוצרים, פרסמה היום (ד') ההסתדרות דף הנחיות לציבור שמסביר מה הם המותגים שהתייקרו, וקריאה לצרוך מוצרים חלופיים שמחיריהם נותרו ללא שינוי.
ההודעה היא המשך המאבק של ההסתדרות ביוקר המחיה, והיא נשלחה לכ-800 אלף חברי ההסתדרות במיילים ובמסרונים. המהלך מגיע כחלק מקמפיין תקשורתי תחת הכותרת "מפסיקים להיות פראיירים. קונים חכם ונלחמים בעושק המחיה", שמטרתו להבהיר לציבור שלכל אחד ואחת יש את הכוח להשפיע על הורדת יוקר המחיה בדמות רכישה של תחליפים זולים יותר למוצרים שהתייקרו.
יתרה על כך, בימים הקרובים ייצאו אנשי ההסתדרות אל מרכזי הקניות ברחבי הארץ ואל הסופרמרקטים, שם יחלקו חומרי הסברה לקהל הרחב – כיצד אפשר להוזיל את סל הקניות.
"הרוח הגבית, אותה אני מקבל מרבים מאזרחי ישראל, רק מחזקת אותי ואת המהלך שאותו אני מוביל. ההסתדרות תשתמש בכל האמצעים שעומדים לרשותה על מנת לבלום את יוקר המחיה ולהחזיר את המחירים לרמה סבירה", כך סיכם יו"ר ההסתדרות.
ההסתדרות תמשיך ותעדכן בנוגע לפעולות במסגרת המהלך לבלימת יוקר המחיה בישראל.