הכדורסל מרכין ראש

טרגדיה: 10 חודשים לאחר שנפצע בתאונה נפטר שחקן הכדורסל דניאל ששון

השחקן בן ה-28 ,ששיחק בהפועל גליל עליון, מגן יבנה, שכל משפחתו גרה באשדוד ושיחק בעבר במכבי אשדוד, הוא אחיהן של האחיות ששון, ששיחקו במכבי בן בנות אשדוד. מנהלת הליגה: "מנהלת הליגה, הקבוצות וכל שחקני וצוותי קבוצות הליגה משתתפים בצער המשפחה והחברים". אורי בן סימון מנכ"ל מכבי בן בנות אשדוד: "אין בחורים כאלה כמו דניאל".

עולם הכדורסל בהלם. שחקנה של גליל/עליון, דניאל ששון, מת היום והוא רק בן 28.

ששון שיחק במכבי אשדוד ומשפחתו גרה בעבר באשדוד ועברה לגן יבנה, אבל רוב משפחתו הקרובה גרה בעיר. הוא אחיהן של האחיות ששון, שחקניות הכדורסל שמשחקות בארה"ב ובעבר שיחקו במכבי בן בנות אשדוד. אורי בן סימון מנכ"ל מכבי בן בנות אשדוד: "אין בחורים כאלה כמו דניאל. בכלל כל המשפחה הזו מדהימה, מחפשת רק לעזור. איזו טרגדיה כמה כאב. אתה לא מבין איזה בחור מדהים הוא היה". נראה כי ההלוויה תהיה בראשון לאחר שאחיותיו יחזור לארץ.

כזכור לנפי 10 חודשים בלילה שבין ה-15 ל-16 באפריל, עת שיחק בגליל עליון, יצא ששון מביתו לכיוון תחנת הדלק שבכניסה לגן נר. הוא לא שב לביתו, כשבקבוצה הבחינו שנעדר רק באימון הבוקר בו לא נכח. בעקבות זאת, החלו להתפשט החששות בלגבוע/גליל, זאת בנוסף לבדיקות מול שותפו לדירה ומול משפחתו שלא ידעו גם כן על מקום הימצאו. אחרי בדיקה מול בית החולים רמב"ם, שאימת את זהותו בעזרת המועדון, הבינו במועדון את סיבת היעלמותו ואת חומרת האירוע. הסתבר כי נפגע בתאונה עם אופניו וסבל מחבלת ראש.

ממנהלת הליגה נסמר: "מנהלת הליגה מרכינה ראשה עם לכתו מאיתנו של דניאל ששון בגיל 28. דניאל שיחק בליגת ווינר סל במדי הפועל תל אביב, הפועל חולון והפועל גלבוע/גליל והיה אהוב על ידי כל חבריו לקבוצות בזכות ליבו הרחב והחיוך שלא ירד מפניו. משחקי הערב בליגה ייפתחו בדקה של מחיאות כפיים לזכרו. מנהלת הליגה, הקבוצות וכל שחקני וצוותי קבוצות הליגה משתתפים בצער המשפחה והחברים. יהי זכרו ברוך|".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך