השמיים בוכים: מאות ליוו למנוחות את מאי נונה ז"ל

מאות ליוו למנוחת עולמים את הילדה מאי נונה ז"ל. אמא ומורתה ספדו לה בבכי קורע לב "בפורים התחפשת למלאך כנראה ידעת שזה הייעוד שלך"

דקות ספורות לפני תחילת הלוויתה של הילדה מאי חיה נונה ז"ל עדיין הציצה שמש מבעד לעננים, אולם תוך דקות היא נעלמה וגשם עז מלווה בסופות חזקות ניתך על העיר אשדוד וכמו בכה גם הוא על לכתה הפתאומי של מאי ז"ל.

מאות אנשים התאספו בבית העלמין באשדוד ללוות את מאי בדרכה האחרונה, כאשר הם המומים וכואבים אתכתה בטרם עת והיא בת 11 שנים בלבד.

אמא של מאי ספדה לה בבכי קורע לב, ומאות האנשים לא יכלו לעצור את הדמעות: " בפורים האחרון התחפשת למלאך כנראה שידעת שזה הייעוד שלך, היית מלאך בעודך בחיים ותישארי מלאך גם בשמיים"

לאחר מכן ספדה למאי מורתה שסיפרה אף היא בבכי: "מאי הייתה ילדה שכולה לב תמיד הייתה ראשונה לכל יוזמה, סיימתי כבר להכין את הציונים של מחצית השנה והבאתי אותם כבר להורים שלה, את המחצית הבאה של השנה היא כבר לא תלמד והציונים שלה יהיו בשמיים"




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך