העיר אשדוד אבלה על מאי נונה בת ה-11 וחצי שנפטרה

הלם גדול ממותה של הילדה בת ה-11 וחצי, ילדת כיתה ו' בלבד. משפחתה הכאובת עטופה באהבה גדולה של רבים מתושבי העיר. חבר של המשפחה: "אנחנו בהלם. ילדה כל כך קטנה. הלכה לישון ופשוט לא קמה. כמה צער, כמה כאב זה. לא מאמינים שזה קרה".
מאי נונה ז"ל.

הלם ואבל גדול. מאי נונה בת ה-11 וחצי שנפטרה בפתאומיות. רבים הגיעו לביתה של הילדה לנחם את משפחתה הכואבת. הלויה של הילדה תיערך היום בשעה 15:00 בבית העלמין באשדוד.

טרגדיה כואבת התרחשה לאחר קבלת הבשורה הקשה על מותה של תושבת העיר מאי נונה המתגוררת ברובע יז' כשהיא בת 11 וחצי בלבד.  הילדה מאי נונה ז"ל תלמידת בי"ס שירת הים שברובע יז', נמצאה בוקר אחד לפני מספר ימים על ידי הורייה כשמצב ברירותה לא טוב, היא הועברה לבית החולים ומאז היא הייתה מורדמת ומונשמת.

כעת מתברר שהילדה ללא עבר רפואי בכלל, והמקרה תפס את המשפחה בהפתעה גמורה, כאשר במשך כל הזמן הוריה ישבו לצד מיטתה והתפללו לרפואתה. בימים האחרונים פורסמה ברשת שמה של הילדה בצירוף בקשה להתפלל לרפואתה, אך לצערה של המשפחה וחברותיה מותה נקבע אתמול.

חבר של המשפחה מתאר: "ההורים בהלם גמורים ממה שקרה, ללילדה הקטנה והמדהימה הזו. אנחנו בהלם. ילדה כל כך קטנה. הלכה לישון ופשוט לא קמה. כמה צער, כמה כאב זה. לא מאמינים שזה קרה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך