טיפאני ג'קסון שוחררה ממכבי בן בנות אשדוד

בקבוצה ציפו יותר מג'קסון שהגיעה לאחר עונת פרישה. בשבוע שעבר התקבלה החלטה לשחררה, אבל רק היום, רביעי, הגיעו איתה להבנות והיא עזבה. תחליף אותה אומו טורה הסנגלית ששיחקה ברמלה.
טיפאני ג'קסון. (עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל).

בקבוצת כדורסל הנשים של מכבי בן בנות אשדוד קיבלו החלטה לא פשוטה. הקבוצה שיחררה את טיפאני ג'קסון השחקנית הבכירה ביותר אולי ששיחקה באשדוד, ומי שנחשבה מזוהה מאוד עם אשדוד.

ג'קסון שיחקה לפני שתי עונות וזכתה עם הקבוצה באדבל. היא גם נבחרה לשחקנית העונה באותה השנה. בעונה אח"כ היא החליטה לפרוש ולעבור לאימון כדורסל בליגת המכללות לנשים בארה"ב. אבל השנה היא חזרה מפרישה ובאשדוד קיבלו אותה בשמחה, אבל אז גילו כי היא הגיעה ללא כושר. בקבוצה החליטו לחכות עד לשבוע שעבר אז הודיו לשקחנית שהיא תוחלף. ג'קסון ניסתה לשכנע את אנשי הקבוצה שהיא תישאר, אבל היום, רביעי היא שוחררה סופית.

מי שהחליפה אותה היא אומו טורו הסנגלית הצעירה, 23, אשר שיחקה ברמלה כשחקנית 'בוסמן', דהיינו רק בגביע אירופה. לאחר שרמלה הדוחה מאירופה, ניצלה אשדוד את ההזדמנות והחתימה אותה לחודש ימים. היא כבר נטלה חלק במשחק האחרון מול עירוני ר"ג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך