ד"ר לסרי: "נעתור לבג"ץ כנגד ההחלטה לעצור את הקמת של 3,000 יחידות דיור לצעירים"

בעקבות החלטת ביהמ"ש לבטל את פרויקט 'רובע פארק לכיש'. ד"ר לסרי הוסיף: "אני שמח כי קיבלנו את תמיכת המשרד להגנת הסביבה, הבינוי והשיכון, רשות מקרקעי ישראל ופרקליטות המדינה בעמדתנו בנושא.נמשיך להילחם על הצורך החיוני בהקמת השכונה ובמציאת פתרון לסוגיית הדיור לזוגות הצעירים באשדוד".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הודיע כי בכוונתו ובכוונת העיר אשדוד לפנות לבג"צ כנגד ההחלטה לא לקדם ולעצור בניית 3000 יחידות דיור במחיר למשתכן לזוגות צעירים. הדברים נאמרו בעקובת החלטת ביהמ"ש בבאר שבע לבטל את תכנית 'רובע פארק לכיש' (שכוללת את קרית-הספורט).

ד"ר יחיאל לסרי: "לא מוותרים על הזכות לדיור לזוגות הצעירים! הנחתי את הגורמים המשפטיים להגיש ערעור לבג"ץ כנגד ההחלטה לעצור את קידום התוכניות ולהביא לאישור הקמה של 3,000 יחידות דיור שכולן במחיר למשתכן לזוגות צעירים. אני שמח כי קיבלנו את תמיכת המשרד להגנת הסביבה, הבינוי והשיכון, רשות מקרקעי ישראל ופרקליטות המדינה בעמדתנו בנושא.נמשיך להילחם על הצורך החיוני בהקמת השכונה ובמציאת פתרון לסוגיית הדיור לזוגות הצעירים באשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך