הכבש השישה עשר

ריצת 5:33 של עירוני נהריה בחזרה מחדרי ההלבשה מחקה פיגור 16 במחצית הראשונה וקטעה את רצף הפסדי הבית עם 68:84 על מכבי אשדוד. אשדוד במקום האחרון בליגה.
ווטרס מול ג'ונסון מאשדוד. רבע שלישי מדהים (צילום: לילך וייס)

משהו צריך לקרות ומהר בקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד. תשעה משחקים ו-8 הפסדים זה כבר לא נורת אזהרה אלא רמזור אדום! אשדוד נוצחה הערב, שני, על ידי נהריה בחוץ 68:84, לאחר שאשדוד כבר הויבלה 16 הפרש במחצית הראשונה!!

הרבה אכזבה ותסכול נראו על הפרקט וביציעים בעין שרה בירידה למחצית, כאשר מכבי אשדוד היממה את עירוני נהריה עם 29:45. אלא שכמו בשלושה מארבעת משחקי הבית הקודמים שלהם מול "הדולפינים", הסגולים ידעו לחזור אחרת למחצית השנייה ועם רבע שלישי חד-צדדי לחלוטין מחקו את כל הפיגור והשיגו ניצחון חשוב שמרחיק אותם מהקו האדום, 68:84.

הרבע השלישי היה כל ההבדל. אחרי שאשדוד ירדה למחצית ביתרון המבטיח. אליהו קלע סל ראשון ל"דולפינים" אחרי שלוש דקות וחצי, ווטרס הגיב עם 8 נקודות מהיות ושלח את ברד גרינברג לפסק זמן, 47:43. הנטון קלע סל שני לאורחים ברבע, אדריאן הגיב בשלשה וסל בצבע, 49:48 בלבד. שלשה של מקניל השלימה, בן משה קלע 1 מ-2 מהקו ו-ווטרס עם עוד אחת מבחוץ הגדיל ל-50:54. קולשוב ומשגב המשיכו את הריצה, גפני חתם אותה על 5:33 ביתרון דו-ספרתי, 50:62. ברנדוויין עצר את הסחף עם 4 קליעות רצופות מהקו, 54:62 לנהריה בתום רבע חד-צדדי. בסיום כאמור 68:84 לנהריה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך