האלופה מאשדוד תצטרך לעבור את בני הרצליה להגיע לחצי הגמר

הפועל אשדוד, אלופת המדינה, זכתה להגרלה סבירה יחסית, כאשר תתארח אצל בני הרצליה, מתחתית ליגת ווינר. חצאי גמר גביע המדינה יתקיימו ב-22 בפברואר בהיכל הספורט ברעננה.

אמש, ראשון, גברה קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, אלופת המדינה על הפועל ר"ג מליגת המשנה 30:35, בשמינית גמר גביע המדינה. היום היא כבר הגרילה את היריבה הבאה – בני הרצליה מתחתית ליגת ווינר. חצאי גמר גביע המדינה יתקיימו ב-22 בפברואר בהיכל הספורט ברעננה.

באיגוד הכדוריד עוקבים אחר ההתפתחויות בנוגע להודעה להשעות נבחרות וספורטאים מרוסיה מהתמודדות בתחרויות ספורט בעולם. במידה ורוסיה לא תשתתף במשחקי אליפות אירופה בכדוריד שייערכו בחודש הבא – נבחרת ישראל, שהחמיצה את העלייה לאליפות עקב יחס שערים נחות – היא הבאה בדירוג ועשויה לקבל זימון להשתתף במשחקים בהתאם להחלטת האיגוד האירופי. אפשרות מעין זו כמובן יכולה לשנות את לו"ז המשחקים של נבחרת ישראל בחודש הבא – בו היא תפגוש את קפריסין, פינלנד ויוון במסגרת מוקדמות אליפות העולם. באיגוד הכדוריד יפנו לקבלת הבהרות מהאיגוד האירופי בשל סמיכות הזמנים וההערכה שהרוסים יגישו ערעור.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך