כבוד לאשדוד: איריס ג'רופי בנבחרת 'מורי המאה' של החינוך ממלכתי דתי

הישג יוצא דופן לישיבת אמי"ת אשדוד, כאשר איריס ג'רופי, רכזת העולים והוראת העברית בישיבה, נבחרה לאחת מנבחרת 'מורי המאה' של החינוך ממלכתי דתי, ראש הישיבה הרב שלום מלול: "היא מהווה מופת וסמל למסירות"

איריס ג'רופי, רכזת העולים והוראת העברית בישיבת אמי"ת אשדוד, נבחרה לאחת מנבחרת 'מורי המאה' של החינוך ממלכתי דתי – מורים מצטיינים אשר יקבלו השנה אות הצטיינות בהוראה.

ג'רופי היא מוותיקות צוות ההוראה בישיבת אמי"ת אשדוד ובעלת ותק עשיר בהוראת השפה העברית ובליווי תלמידים עולים.

בבית החינוך מספרים על מורה מעוררת השראה באישיותה ובמסירותה להוראה. איריס מוכרת כמורה מקצועית ומסורה המתייחסת לכל תלמיד כאל בן, במאור פנים ואכפתיות.

בישיבה קולטת עליה, בה מעל חמשים תלמידים עולים חדשים, תפקידה של איריס כרכזת העולים הוא משמעותי. איריס מלווה כל תלמיד עולה חדש כמעט מרגע הגיעו ארצה, ומלווה אותו בשלבי רכישת השפה וההתאקלמות בבית החינוך ובארץ – ועד להשגת בגרות מלאה ללא פשרות.

ראש הישיבה הרב שלום מלול מספר כי כחברת צוות הנהלת בית החינוך, איריס היא דמות משמעותית המגלה אכפתיות לכל הנעשה בישיבה במטרה לקדם את בית החינוך וכל תלמיד ותלמיד- למיצוי והצלחה.

הרב מלול :"איריס ג'רופי היא "מורת המאה" באופן חד משמעי. באישיותה ובמסירותה היא מהווה מופת וסמל למסירות של מורה העושה ימים ולילות למען תלמידיה, לקידום כל אחד ואחד מהם למיצוי כל יכולותיו, ומצעידה את הישיבה קדימה בחשיבה חינוכית-ערכית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך