גשם בגובה מטר וחצי נמדד באשדוד – בעירייה התגברו על ההצפות מאמש

גשמים עזים ירדו ביממה האחרונה בעיר, כאשר הם צפויים להמשך גם היום, בעירייה מדדו מטר וחצי גשם בחוף מצדה, והצליחו להתגבר על ההצפות ברובעים הותיקים

אחרי יממה לא פשוטה של גשמים עזים ורבים שגרמו להצפות במס' רחובות בעיר אשדוד, הצליחו בעיריית אשדוד להתגבר על מספר נקודתי של סתימות במערכת הניקוזים הקיימים בעיקר באזורים הותיקים.

בעיריית אשדוד סיפרו הבוקר כי כלל הצירים בעיר פתוחים, במקביל גובה המים בנקז חוף מצדה נמדד הבוקר ויצא כי הוא הגיע ל- 1.5 מטר.

עוד הסיפו כי הלילה עבר ללא אירועים חריגים, כאשר מוקדם יותר הבוקר מנהלות הרובע בסיוע עובדי הביטחון ייצאו לצורך בדיקת נקזים וקולטנים, גישה למוסדות חינוך וסריקה בכלל של כל העיר.

במקביל עיריית אשדוד ממשיכה בכוננות, כיוון שהיום צפויים הגשמים העזים להמשיך. בתוך כך בעירייה מספרים על טכנולוגיה מתקדמת של סנסורים בנקזים על ידם נמדד גובה המים באשדוד של 1.5 מטרים.

צפו בסרטון כפי שצולם ע"י עיריית אשדוד:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך