סיבוב של תיקו. 2:2 לאשדוד מול בית"ר ירושלים בתום הסיבוב הראשון

מ.ס אשדוד סיימה את הסיבוב הראשון עם 8 תוצאות תיקו. הערב, ראשון, היא סיימה בתיקו 2:2 מול בית,ר ירושלים לאחר שכבר הובילה 1:2 ושוב ספגה שער שוויון בדקות הסיום.
רועי משפתי. שער בדקה ה-90 היה שווה 5 מיליון שקלים. (צילום: טל אקוקה).

והמספר הנוסף הוא 8. 8 תוצאות תיקו השיגה מ.ס אשדוד בסיבוב הראשון. אשדוד סיימה בתיקו 2:2 הערב, ראשון, מול בית"ר ירושלים. מ.ס אשדוד כבר הייתה יכולה לקחת את 3 הנקודות, אבל ספגה את שער השוויון בדקה ה-89. חבל. אבל בכדורגל על כמעט לא מקבלים 3 נקודות רק על ניצחון.

35 שניות במשחק. שער מהיר. מאוד מהיר לאשדוד. שגיב יחזקאל חטף כדור במרכז המגרש ובעט לשער ירושלים, הכדור פגע בשחקן ירושלמי והגיע לדין דוד שמצא עצמו מול שוער בית"ר ירושלים איתמר ניצן, ועשה מזה 0:1 מפתיע לאשדוד.

בית"ר רצתה לחזור למשחק וכמה שיותר מהר. שלומי אזולאי (11) הגיע למצב לא מכוסה כ- 20 מטרים משער אשדוד והכדור שלו עבר במעט את המשקוף של אשדוד. אבל גם אשדוד מצידה לא ויתרה וכדור מדוד (14) של שלומי אזואלי מצא את אווסו שנגח מקרוב, מתוך תיבת ה-5 לידיים של ניצן. יש משחק. 23 דקות במחצית הראשונה והיה זה תורה של בית"ר לבעוט ושל משפתי להרחיק לקורה ולקרן.

4 דקות אחרי ההחמצה לקורה, בית"ר קיבלה את ההזדמנות שלה להשוות. התקפה מסודרת שבסופה עלי מוחמד מצא את גדי קינדה, אקס אשדוד, שבעט כדור חזק שניר ברדע עצר בידו. את הפנדל בעט פרדי פלומיין למרכז השער ורועי משפתי עצר את הפנדל. נדל שני נגד אשדוד ואת שניהם עצר משפתי.

אבל בית"ר לחצה ולחצה, הובילה 0:10 בקרנות ו-2 דקות לסיום המחצית זה נכנס. הכדור הגיע לפולמיין שבעט מ-16 מטרים. הכדור פגע בניר ברדע ונכנס פנימה 1:1, שהיה כל הזמן באוויר.

שער יתרון. יחזקאל (צילום: טל אקוקה)

כולם חשבו שאשדוד תתפרק במחצית השניה לאחר השער לקראת סיום הראשונה. אבל סמואל אלאבי (60) בכדור מצוין לעומק הגנת ירושלים לשגיב יחזקא שהגיע מול איתר ניצן ומשם 1:2 לאשדוד.

ירושלים חיפשה את השוויון. אשדוד מנגד התגוננה ויצאה למתפרצות מסוכנות. מבחינתה היא רצתה לשמור על התוצאה המצויינת הזו עבורה. בדקה ה-76 כדור קרן מסוכן של בית"ר עבר את כל הגנת אשדוד וכמעט נכנס. מנגד שגיב יחזקאל כמעט סגר סיפור והגיע לאחד על אחד (77)  מול ניצן והאחרון מנע את השער השלישי של אשדוד.

זה נראה גמור ואשדוד הייתה בדרך ל-3 נקודות. אבל כמו מול מכבי חיפה גם כאן ספגה אשדוד בדקות הסיום. דקה ליסום לוי גרסיה נשאר לבדו בהגנה והוא הישווה מקרוב ל-2:2. כמה נאיביות. אדרי עוד הוסיף משקוף לירושלים. אבל רק משקוף. זה נגצר בעוד נקודה ועוד תיקו.

מ.ס אשדוד: משפתי, סזנו, אוואני, ברדע, גיל כהן, אווסו, אלאבי, אזולאי (גל אביב, 83), כנעאן (אבו עקל, 71), דוד, יחזקאל (גוזלן, 94).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך