בשני מגיעה ר"ג לקריה

משחקי המחזור ה-6 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל יערכו מחר (יום שני, שעה ראשית 19:00) ובמוקד תארח מכבי בן בנות אשדוד את מכבי עירוני רמת גן (17:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס).
גלעד כץ. מאמן אשדוד. עכשיו חצי גמר הפלייאוף.

קבוצת הנשים בכדורסל של מכבי בן בנות אשדוד תארח ביום שני את קבוצת  מכבי עירוני רמת גן (17:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס)

הקבוצה של גלעד כץ עם קריסטל ברדפורד (תפוקה של למעלה מ-30 נקודות למשחק בשבוע האחרון) וצ'לסי הופקינס, שבשני משחקי הליגה האחרונים, הסתפקה ב-10 נקודות אך היתה קרובה מאד לטריפל דאבל, מארחת את הקבוצה המושלמת של עדן ענבר, שבמאזנה חמישה ניצחונות ליגה.

לאשדודיות זהו משחק ליגה שלישי בשמונה ימים ועל הנייר היא פוגשת קבוצה טובה יותר העולה עליה ברוב המדדים, כשבשורותיה אדוט בולגאק הנהדרת, אליסון הייטאוור הנמצאת בכושר טוב  (26 נקודות במשחק האחרון) ואלכס כהן עם ממוצעים של 14.8 נקודות ו-6.8 ריבאונדים למשחק. עוד בשורות מכבי עירוני רמת גן עושה את ההבדל שניס ג'ונסון (15 נקודות, 6.5 ריבאונדים למשחק) מול טיפאני ג'קסון הוותיקה מאשדוד עם ממוצעים של 6 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך