טענות קשות לאוהדי אדומים אשדוד נגד מכבי שעריים

כעס בקרב אוהדי הקבוצה מליגה א' דרום על כך שדרשו כרטיס גם עבור ילדים קטנים בני 3 ולא אפשרו לצוות המדיה של הקבוצה לצלם. אוהד הקבוצה: "שעריים באו לעשות פרובוקציה מהדקה הראשונה. זה התחיל בכרטיסים, המשיך בזה שלא נתנו לאשדוד לצלם ונגמר במשחק מגעיל שלהם שכל דקה נפלו במגרש ובזבזו זמן".

כעס רב בקרב אנשי ואהדי קבוצת הפועל אדומים אשדוד מליגה א' דרום, לאחר המשחק בשישי מול מכבי שעריים שנערך בקרית-גת בגלל השזרוע במגרש ברחובות.

זה התחל כשאוהדי הקבוצה שהגיעו עם ילדים קטנים, חלקם בני 3 התבקשו לדבריהם לקנות עבורם כרטיס בסך 30 שקלים. אח"כ הסתבר כי צוות המדיה של הקבוצה שמצלם את משחקיה לא הורשה לצלם, ובכך נמנע צילום ממי שרצה לראות, כולל אוהדי שעריים שלא הגיעו למשחק בקרית-גת.

במהלך המשחק היו טענות קשות גם בקטע המקצועי כששחקני שעריים נשכבו לא פעם (ראו תמונה, בדקה ה-60) ובזבזו זמן במשחק. המשחק עצמו הסתיים בתיקו מאופס.

3 שחקני שעריים נשכבים על הדשא. היו רגעים רבים כאלה במשחק.

אוהד הקבוצה: "שעריים באו לעשות פרובוקציה מהדקה הראשונה. זה התחיל בכרטיסים שדרשו מהילדים הקטנים, המשיך בזה שלא נתנו לאשדוד לצלם ונגמר במשחק מגעיל שלהם שכל דקה נפלו במגרש ובזבזו זמן. זו הייתה בושה. פשוט בושה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך