הפסד מפתיע למכבי בן בנות אשדוד

קריסטל ברדפורד הוליכה את הקלעיות של אשדוד עם 33 נקודות, שלא הספיקו לנצח את ראשל"צ. ראשל"צ רשמה בסיום ניצחון מפתיע 77:82 על מכבי בן בנות אשדוד,
קריסטל ברדפורד. (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל).

קבוצת הנשים בכדורסל של הפועל ראשל"צ רשמה הערב ניצחון מפתיע 77:82 על מכבי בן בנות אשדוד, במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-2, בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל.

סיפור המשחק מסתכם ב-5 הדקות האחרונות, שהגיעו אחרי משחק צמוד ומרתק. בזמן של 5 דקות ו-2 שניות קלעה קריסטל ברדפורד סל שדה שצימק ל-73:72 ומאז ועד לסיום נעצרה הקבוצה של גלעד כץ והשיגה 3 נקודות מקו העונשין וסל שדה של ברפורד, 7 שניות לסיום, שחתם את תוצאת המשחק.

לקבוצה של זיו ארז מגיעות מלוא המחמאות ובעיקר לטריו של סקויה הולמס, סידני קוק וצ'לסי נלסון שצברו ביחד 69 נקודות. קריסטל ברדפורד הוליכה את הקלעיות של אשדוד עם 33 נקודות אך עם 5 מ-14 מקו העונשין.

 קלעו לאשדוד: קריסטל ברדפורד 33 (13 ריבאונדים), דרו אדלמן 18, צ'לסי הופקינס 10 (9 ריבאונדים, 8 אסיסטים), נועה זליבנסקי 7, טיפאני ג'קסון 4, נופר שלום 3, צליל וטורי 2.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך