יוזמה חדשה: הקצאת חניה להורים לפעוטות ולנשים בהריון מתקדם

אמש התקבלה פה אחד ההצעה של חברת מועצת העיר ד"ר אפרת אוחיון נאור, שתסייע רבות להורים לפעוטות, והוחלט שבקרוב תוקם ועדה שתבחן את ההצעה על כל גורמיה
חברת "פרי השכרה ומכירת רכבים בישראל" מציגה: טיפים להשכרת רכב

חברת מועצת העיר ד"ר אפרת אוחיון נאור העלתה אמש הצעה מעניינת שתסיע רבות לנשים ההרות ולהורים לפעוטות בעקבות מצוקת החניה בישראל שנמצאת גם בעיר אשדוד, בהסבר להצעה היא כתבה "חניה חברות וחברים, חניה! כמה פעמים נתקלנו בסיטואציה שבה אשה הרה בחודשים מתקדמים או הורים לפעוטות רכים מנסים למצוא חניה במקומות ציבוריים עמוסים עד מאוד ואפילו לעיתים מוותרים על הביקור במקומות אלו".

חברת המועצה הוסיפה "עקב בעיית הנגישות שבאה לידי ביטוי במחסור בחניות זמינות בקרבת שירותי חובה כמו שירותי רפואה חיוניים, טיפות חלב, מוסדות ומרכזים, הגישו אמש במועצה סיעת המקומיות בראשותה של ד"ר אפרת אוחיון-נאור למועצת העיר אשדוד, הצעה המתמקדת בייעוד מס חניות ציבוריות לציבור הנשים ההרות והורים לפעוטות רכים, שיסומנו בצבע מבדיל ולצידן תמרור מתאים.
ובכך להקל עליהם את הליך איתור החניה במקומות ציבוריים הומים.
את הזכאות, מציעות המקומיות לממש באמצעות תו חניה יחודי שיינתן לתושבי העיר (תו אחד למשפחה), העומדים בקריטריונים (למביאי אישורים רפואיים מתאימים) תוך הגבלת זמן תוקף ההטבה".

ההצעה של חברת המועצה התקבלה בפה אחד, והוחלט כי "בקרוב תוקם ועדה שתבחן את ההצעה, על כל גורמיה. חשוב לנו מאוד להעביר מסר של סבלנות התחשבות ומתן זכות דווקא במצבים בהם כל התנהלות יומיומית פשוטה עלולה להיות מסורבלת עבור הנשים ההרות והורים לפעוטות, כך בתקווה נוכל להקל ולו במעט. תודה לראש העיר ולכל חברי המועצה על התמיכה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך