חשד: הנעדרת הצעירה מאשדוד נמצאת ביישוב ערבי

ארגון להב"ה הוציאו לפני זמן קצר הודעה בה הם דורשים מהמשטרה להפעיל את כל האמצעים למצוא את אמילי

בעקבות הודעת המשטרה על הנערה הנעדרת אמילי בן יקר מאשדוד: "ארגון להב"ה קיבל אתמול בקשה מהמשפחה להתערב בסיפור בעקבות החשד שאמילי, שנמצאת בקשר עם ערבי, מסתובבת כעת ברהט. ארגון להב"ה נענה לבקשה ועו"ד של הארגון, ורד לוי, כבר מלווה את המשפחה.

לצערנו שוב מדובר בכישלון של שירותי הרווחה שלא פועלים מספיק על מנת למנוע מבנות שנמצאות בסיכון לצאת מהפנימיות בהן הן מוחזקות. ראינו את זה גם במקרה של מרים פרץ ז"ל, ואנחנו רואים את זה גם כעת, במקרה הנוכחי.

אנו דורשים מהמשטרה להשתמש בכל האמצעים על מנת למצוא במיידי את אמילי, על מנת שלא נתעורר למקרה נוסף כמו של מרים פרץ. כמו כן, אנו דורשים ממשרד הרווחה להתחיל להתייחס ברצינות יתר על מנת למנוע בעתיד מקרים נוספים מסוג זה.

כזכור אמש יצאה הודעת דוברות המשטרה בעניין סיוע באיתור נעדרת קטינה, בהודעה נכתב "משטרת ישראל / תחנת אשדוד מבקשת גם את עזרת הציבור בחיפושיה אחר הנעדרת אמילי בן יקר תושבת אשדוד שיצאה את ביתה ביום ראשון 1.12 בשעות הבוקר לכיוון פנימייה בה אמורה לשהות בעיר ראשל"צ אך לא הגיעה לשם ומאז נותק עמה הקשר ואבדו עקבותיה.

תיאורה- בת 15, מבנה גופה בינוני, גוון עורה בהיר.

כל היודע דבר על מקום הימצאה או כל פרט היכול לסייע באיתורה, מתבקש להודיע למשטרה בטלפון 100 או לתחנת אשדוד בטלפון 08-6387222.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך