המשטרה עצרה חשוד בהשחתת שלטי הנשים וחלונות הראווה באשדוד

חברת מועצת העיר חשפה לציבור על כך שחשוד בביצוע ההשחתה נעצר ע"י המשטרה, כזכור לפני מס' שבועות ביצענו תחקיר מעמיק בעיתון 'המגזין' סביב נושא השחתת השלטים בעיר

דיווח שהגיע הבוקר מחברת מועצת העיר גילה על מעצרו של חשוד בהשחתת שלטי הנשים באשדוד וחלונות הראווה בהם היו בובות של נשים, כאשר לאחר זמן רב הצליחו במשטרה סוף סוף לתפוס חשוד אחד במעשה, כאשר מחקירה ראשונית עולה שהוא פעל לבדו ולא תחת ארגון.

חברת מועצת העיר אורית אלמוזנינו רייס פרסמה לפני זמן קצר בדף הפייסבוק שלה פוסט בעניין וכתבה "יש משטרה באשדוד! בחודשים האחרונים היינו עדים לתופעה חמורה של השחתת שלטים עליהם מתנוססות דמויות נשיות. השבוע זה אף החמיר כאשר חלונות ראווה עם בובות נצבעו בלבן!".

חברת המועצה הוסיפה "כמי שאמונה על הנושא מטעם ראש העיר נפגשתי עם מפקד התחנה, שמעון פורטל, וקיבלתי במהלך התקופה עדכונים שוטפים מהמשטרה. הוקם צוות חקירה ואתמול התבשרתי שהחשוד נתפס! מדובר באדם בודד שפעל על דעת עצמו".

לסיום כתבה "בהזדמנות זו אני רוצה להודות לראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי, וכלל חבריי מהקשת הפוליטית במועצת העיר אשדוד שגינו את התופעה הפסולה בכל מדיה אפשרית, וכמובן למשטרת אשדוד שפעלה ללא לאות בעניין חשוב זה!".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך