טרגדיה: הקלידן המוכר יוסי יוסף נמצא מת בדירה באשדוד

הקלידן המכונה "בעל ידי הזהב" נמצא מת בדירתו באשדוד לאחר שככל הנראה עבר אירוע לבבי, זמן קצר לפני שהיה צריך להופיע עם ציון גולן באירוע, אייל גולן איתו עבד בעבר ספד לו

יוסי יוסף תושב גן יבנה במקור עבר לאחרונה להתגורר באשדוד, הוא היה ידוע בתור אחד הקלידנים המוכשרים והמוכרים ביותר בארץ, במשך שנים ארוכות הוא עבד עם אייל גולן ולאחר מכן הפך לקלידן הקבוע של ציון גולן, אמש הוא נמצא מת בדירה באשדוד והותיר אחריו את כל תעשיית המוזיקה בהלם מוחלט בעקבות מותו הפתאומי.

מקורביו מספרים שאמש זמן קצר לפני שהיה אמור להופיע עם ציון גולן, הלך יוסי יוסף לביתו באשדוד להתארגנות קצרה, שם ככל הנראה עבר אירוע לבבי ונפטר. חברי הלהקה שחיפשו אחריו ולא הצליחו להשיגו הגיעו לביתו שם גילו כי הוא ללא רוח חיים.

אייל גולן שהיה ידידו הטוב של הקלידן ספד לו בדף הפייסבוק ואף צירף סרטון מהפעם האחרונה שהשניים הופיעו יחד לפני כשבועיים בקפריסין.
צילום התמונה: מתוך עמוד הפייסבוק של אייל גולן.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156691290601127&id=368106951126

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך