1000 בעלי מוגבלות הגשימו חלום בחוף הים באשדוד

ביום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות, אגף החופים, ביחד עם המצילים עובדי החוף ומערך מתנדבי החוף , מסכמים את שנת 2019 עם 1000 כניסות למים, ועם 1000 אזרחים עם מוגבלויות שהחלום הגדול שלהם היה רק להכנס לים.

אגף החופים, ביחד עם המצילים עובדי החוף ומערך מתנדבי החוף , מסכמים את שנת 2019 עם 1000 כניסות למים ו-1000 אזרחים עם מוגבלויות שהחלום הגדול שלהם היה רק להכנס לים. את הסיכום עשו באשדוד ביום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות, אגף החופים. אגב הכניסה למים נעשתה באמצעות כיסאות גלגלי החוף ומערך תמיכה מקצועי שנבנה באגף החופים. ילדים,צעירים וצעירות,מבוגרים ומבוגרות כולם מגיעים לאשדוד שהפכה להיות מודל בנושא.

חלק מהתגובות היה: "זו המתנה הגדולה ליום ההולדת, הגשמתי חלום. "20 שנה לא נגעתי במים, אני מתרגשת". "אני לא מאמין אני בתוך הים: ועוד.

אריה תורג’מן , מנהל אגף החופים : ״בהזדמנות זאת אנו רוצים לומר תודה לכולם על הזכות שניתנה לנו לשמח את האורחים הרבים המגיעים אלינו מכלל רחבי המדינה ולתושבי אשדוד, נתתם לנו את הזכות לשמח אתכם.״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך