כשירושלים פגשה את אליהו

במשך מחצית ועוד קצת הצליחה מכבי אשדוד לתת פייט יפה הערב (ראשון) להפועל "בנק יהב" ירושלים, למרות סגל קצר וללא אלייז'ה ג'ונסון, נואה דיקרסון וסטוארט דגלאס הפצועים. ברבע השלישי, כשהפער הגיע ל-4 בלבד, מחזיקת הגביע איפסה כוונות מבחוץ וברחה לניצחון 69:84
אליהו. משחק ראשון נגד ירושלים מאז הפרידה (צילום: לירון מולדובן)

כולם הסתכלו בפתיחה על ליאור אליהו ממכבי אשדוד. הוא פגש לראשונה את האקסית, הפועל ירושלים. בסוף הסתבר שהמפגש לא הסתיים כמו שהוא היה מצפה. זה נגמר בניצחון ירושלמי 69:84 על אשדוד, ששיחקה עם זר אחד לאחר שהזרים אלייז'ה ג'ונסון, נואה דיקרסון היו פצועים ולכך יש להוסיף גם את סטוארט דגלאס שחזר בגלל סיבה דומה. אשדוד כבר עם 6 הפסדים!

אחרי חילופי שלשות בין פלדין לבן משה הראה הלוח שוויון 8:8. צ'וברביץ' ואליהו קלעו ועלו על הלוח מול האקסית,הרבע נסגר  ביתרון 16:23 לירושלים. בן משה שוב מיזער נזקים, בראון הגיב ב-4 נקודות באותה התקפה אחרי טכנית לחובת גרינברג, 26:34. פלדין צלף מבחוץ והוק קטן של זלמנסון קבע 30:39 בירידה להפסקה לירושלים.

מחצית צמודה. (צילום: לירון מולדובן)

בן משה ניסה לעצור את המפולת ברבע השליש, אבל תמיר בלאט ולוי המשיכו לצלוף מבחוץ, ירושלים הגיעה ל-6 שלשות ברבע והפער טיפס ל-41:65. בן משה המשיך להילחם, דניאל רוזנבאום שעלה לשחק חתם את הרבע הנהדר של האורחים ביתרון 46:67.  ג'וש פרואינד ועמית עבו צימצמו קצת, 71:51.  צ'וברביץ' ולוינסון נאבקו כדי לצאת עם פער נמוך ככל הניתן וברנדוויין הוריד ל-80:68 בדקה האחרונה. זלמנסון דאג להגדיל בחזרה בשני סלים, ברנדוויין קבע את תוצאת הסיום מהקו, 69:84 לירושלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך