נקודה נקייה. שמרה על שער נקי בתיקו המאופס מול כפר-סבא

שתי הקבוצות מאשדוד וכפר-סבא ידעו שניצחון יקרב אותן למרכז ומעלה בטבלה. הפסד יחמיר את מצבן מאוד. זה נגמר בחלוקת נקודות מאופסת. לראשונה העונה אשדוד לא ספגה. משה אוחיון החליף על הקווים את רוני אוואט שאינו בקו הבריאות.
שלומי אזולאי, עושה המשחק של אשדוד. (צילום: טל אקוקה)

רוני אוואט עמד ליד הדלת מועדון מ.ס אשדוד. בריא או לא, מאמן הקבוצה של מ.ס אשדוד, היה כהרגלו בלחץ של לפני משחק. גם הוא ידע כמו אשדוד וכפר-סבא וכמו משה אוחיון עוזרו שהחליף אותו, שהמשחק הזה הוא צומת עבור שתיהן. ניצחון ירחיק אותן מהתחתית ויביא את המנצחת קרוב יותר למרכז הטבלה עם מחשבות על הצמרת. הפסד? אף אחת לא רצתה לחשוב על זה. זה נגמר בדיוק כך 0:0 עם חלוקת נקודות. אגב לראשונה העונה אשדוד לא ספגה. גם זה משהו.

שתי הקבוצות פתחו התקפי וחיפשו שער. במשחקים של שתי הקבוצות נכבשו עד המשחק זה במוצ"ש 48! שערים. 20 אצל כפר-סבא, 28 אצל אשדוד. כך שלפני כן זה כבר הבטיח שיהיו שערים. זה לא קרה במחצית הראשונה.

ברדע. המטרה הייתה לשמור על שער נקי. (צילום: טל אקוקה)

האירוע הראשון ליד השער היה של כפר-סבא (26) כשעומר פדידה בעט בדקה ה-25 ליד קורת השער של משפתי. גוזלן ניסה את כוחו (41), אבל הכדור היה רחוק מהשער. כפר סבא הגיבה מיד עם כדור של אפריאט מימין בתוך הרחבה ורועי משפתי מנע שער. מחצית שכפר-סבא הייתה הבולטת בה יותר.

משה אוחיון החליף את סילבסטר עם פתיחת המחצית השנייה ועבר ל-שני שחקנים באגפים הקדמיים וחלוץ, שובל גוזלן. ראו את השינוי מיד. כעבור דקה במחצית השנייה זה כמעט השתלם, כשבהתקפה מסודרת יצחק אספה בעט כדור שעבר לרוחב השער של כפ"ס, ליד הקו. זה נמשך כשמוחמד כנעאן (58) בבעיטה מצויינת אילץ את איתמר ישראלי לזנק ולמנוע שער. אשדוד התקרבה. אבל רק התקרבה. בדקה ה-90 שגיב יחזקאל יכול היה לגמור את המשחק ונגח ממצב מצוין על קו ה-5 מעל לשער. ככה זה נגמר 0:0.

אוחיון. על הקווים במקום אוואט. (צילום: טל אקוקה)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך