תגידו תודה ותשתקו

נבחרת ישראל קיבלה משום מקום הזדמנות לעלות ליורו, אם תעבור שני משחקים קשים. האמת תחזיקו אצבעות במקום לבקר אותם # הפגרה תגמר בשישי. הללויה # ומי יוצא נגד מעשה טוב לטובת חיילי צה"ל כי חשוב לו לעשות הפגנה לא חשוב על מה.
חכם סידי.

אל תשאלו יותר מידי שאלות. פשוט תגידו תודה וזהו. אז מה אם זה בא משום מקום. פשוט לפעמים צריך להגיד תודה ולהתקדם. כן, אני מדבר על נבחרת ישראל שהציגה קמפיין מוקדמות יורו אולי מהגרועים שהיו פה, אבל עדיין רחוקה שני משחקים מהעפלה. למה? לא אבלבל לכם את המח, מה גם שאני לא כזה מבין בדיוק כמותכם, רק אגיד שבגלל היכולת במשחקי "האומות" לפי מקודמות היורו, ישראל קיבלה הזדמנות למשחק אחד מול סקוטלנד בחוץ ואם תנצח לעוד אחד מול סרביה או נורבגיה, גם בחוץ.

אני יודע אני יודע מה אתם אומרים עכשיו בלב. אומרים עלאק נעבר את סקוטלנד, ואח"כ עוד את נורבגיה או סרביה וואלה תתפלאו אני מסכים. אבל חאלס כבר לרדת על הנבחרת. זה מה יש לנו זהו. זו הרמה. אז עכשיו מה? תאכלו להם את הראש? ומה יקרה אם הם יעברו בטעות, כן בטעות, את סקוטלנד, מה תעשו אז? תהללו? נו באמת. מה יקרה אם קצת נהיה פטריוטים. תחשבו עליה כאילו זו הקבוצה שלכם. גם בקבוצה שלכם אתם כל הזמן מבקרים? אם כן אז אין טעם להיות אוהדים (תסורו אח"כ לאייטם האחרון בבקשה).

זו הנבחרת, זה מה יש, בואו נפרגן. אח"כ נבקר, נקרע להם את הצורה. אם יהיה צורך. אבל אח"כ. אבל די אי אפשר להתחרות בין כולם מי יורד יותר על הנבחרת. אגב לגבי השאלה אם המאמן הרצוג צריך להמשיך, התשובה שלי היא כן. הוא מכיר את הנבחרת לטוב ולרע ולהביא עכשיו מאמן לשני משחקים, שיגיד אח"כ שזו לא האחריות שלו, זה לא חכמה. שהרצוג יישאר. אם יצליח, יאכל את העוגה כולה, אם לא שיבלע את הצפרדע גם הוא ולא יישב באוסטריה זחוח…שהוא הביא כמעט את הנבחרת ליורו…ולגבי המבקרים עוד מילה אחת, אני למדתי במהלך חיי הארוכים…לפעמים עדיף לשתוק.

חוזרים לי"א.

תודה תודה

בחיי תודה תודה רבה. יא אלוהים אדירים, כמה אפשר לחכות, פתאום באמצע הליגה, או נכון יותר לאחר 10 מחזורים עושים פה פגרה של 3 שבועות בליגת העל בכדורגל. מה זה? זה קיים בעוד מקומות בעולם? פגרת נבחרת, שזרוע, לקט, לא יודע כבר מה. מה הקטע הזה עם הדשא ושהזרוע. בקיץ מכינים את האצטדיון ואחרי כמה חודשים שוב? די כבר. מה עשו פה לפני כמה עשורים שלא היה לא שזרוע ולא נעלי פקקים? למה הכדורגל היה פחות טוב? ההפך, יותר טוב. והם שיחקו במגרשים פח. לפעמים אפילו כינו אותם "מגרש הפחים". נשבע לכם. והכוונה לא הייתה לרמת השחקנים. היום המגרשים מהודרים והרמה …פח.

אני לא אומר שצריך להיתקע בזמן. זה לא אני. אני רוצה להתקדם עם הזמן. אבל לא כל הזמן. לעצור את הליגה לכזה זמן ארוך, זה פוגע בכל, בשגרת האימונים, בכושר, אפילו בלהט של האוהדים, שלא להגיד שזה פוגע ברמה של המשחק, שגם ככה לא תמיד בשיא. תגידו אין מספיק אצטדיונים, אז שימצאו פתרון אחר. לא יודע מה. להעביר משחקים לאצטדיונים מסוימים ואח"כ לאפשר גם הם זמן שזרוע. לא רוצה לחשוב במקום אחרים שמקבלים על זה כסף, קרי אנשי המנהלת בכדורגל. אבל ככה לעצור את הליגה זה נזק.

אבל בשבת חוזרים. יש אלוהים כבר אמרתי? ואני לא איש דתי. אבל לחזור למשחקי הליגה זה משהו שרק חולה על כדורגל כמוני וכמותכם יבין. אגב אם כבר יש אלוהים, הרי שבכדורגל זה המקום הכי בטוח לקיומו, תשאלו את אוהדי הכדורגל שמנצחים או שהשוער שלהם לקח גול, או החלוץ כבש. באותו הרגע הם כבר יצעקו לבד…"יש אלוהים". אז תודה לך האל על זה. שהחיינו וקיימנו והחזרנו לכר הדשא.

חיילי צה"ל והקפוצ'ונים של מכבי אשדוד. גם על זה טענות?

פשוט שתוק

אל תעשה טוב שלא יהיה לך רע. זה מה שלמדתי כל החיים. בשבוע שעבר ראיתי כמה זה נכון. ומעשה שהיה כך היה. שבו, כדי שלא תפלו. קבוצת מכבי אשדוד בכדורסל החליטה לקחת חלק בפרויקט שעשה איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר, למען חיילי צה"ל הוא החליט לפנק את החיילים. כל אחד הביא משהו לחיילי העוטף. אוכל, מוצרים ועוד.  הכל כתודה על ההגנה על הדרום ואשדוד. אנשי מכבי אשדוד בכדורסל קנו 40 קפוצ'ונים מחממים לימים קרים אלו לחיילים. טוב? טוב מאוד.

אבל ראו פלא אחד האוהדים יצא נגד התופעה כי…הקפוצ'ונים הם לא בצבע צהוב. כן כן אני חוזר, כי זה בצבע הלא נכון (ההתכתבות שלו עם איטח אצלי , למי שתוהה). הוא לא רק יצא נגד זה, אלא הוסיף וביקר את אנשי מכבי אשדוד. דהיינו, הם דואגים לחיילי צה"ל והוא עסוק בלבקר. מה שנקרא בשפת העם 'הפגנה לא חשוב על מה', או חוצפה שמהולה במעט מחשבה, ולא רציתי לכתוב טיפשות. והכל בעצם למי ששכח זה כי אנשי מכבי אשדוד העזו לדאוג מבחינתו לחיילים בצבע רגיל. שאלוהים יעזור. אם עוד אפשר.

אבל מה שהכי הפריע לי, זו לא העובדה שהוא מבקר את כותב השורות האלה כי הוא חושב אחרת ממנו וטוען שאוהד תפקידו לאהוד ולא לבקר 24/7 (מניח שהוא קם שעה קודם). מה שהפריע זה שהאיש היחיד וכנראה המשועמם הזה הכותב את הביקורת שלו בלשון רבים. דהיינו הוא לוקח בעלות על הדעה של אוהדי מכבי אשדוד האחרים ובכך מערב אותם בדברים שלדעתי, היו שמחים שהקבוצה שלהם עושה. ראו הקפוצ'ונים לחיילים. אני למדתי שלפעמים עדיף לשתוק, נשבע גם אני שותק. אבל אתה צריך לסתום…אבל ככה זה עם איש קטן שחושב שהוא עושה צל גדול…

וחכם סידי אומר: "אל תעשה טוב שלא יהיה לך רע".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך