משה אוחיון : "אני מתרגש בכל משחק"

בשבת (18.00, איצטדיון הי"א), תגיע הפועל כפר-סבא למשחק מול מועדון ספורט אשדוד. על הקווים אמור לעמוד משה אוחיון עוזר המאמן בגלל מצבו הבריאותי של המאמן רוני אוואט. השוער רועי משפתי התייחס השבוע אף הוא לכפר-סבא: "צריך בבית להשאיר את הנקודות אצלנו"
אוחיון לקראת סכנין: "רוצים לשמוח גם במהלך השבוע הקרוב"
. אוחיון.

במועדון ספורט אשדוד יודעים כי המשחק מול כפר-סבא בשבת (18.00,איצטדיון הי"א), הוא משחק מפתח. ניצחון על כפר-סבא יחזיר את אשדוד לחלק העליון של הטבלה, תיקו ומטה, יביא אותה לתחתית.  את המשחק אמור להעביר משה אוחיון עוזר מאמנה של הקבוצה. המאמן רוני אוואט אמור היה לשבת על הספסל, אבל זה לא ברור עדיין בשל מצבו הבריאותי. בנושא המקצועי הרי שיעקב בריהון לא יהיה בסגל בגלל שהוא סובל מזה זמן רב משבר בידו, גם דודי תירם הפצוע ייעדר.

אוחיון אמר במסיבת עיתונאים בשישי: "לפני הכל לפני, שמדברים על כדורגל, אנחנו מאחלים בריאות לרוני. הקבוצה התאמנה טוב, אני חשוב שאנחנו מאוד מוכנים למשחק מול כפר-סבא, נקווה שמחר יראו את זה. הפועל כפר–סבא היא קבוצת התקפה מאוד מסוכנת. גם לנו יש קבוצה טובה עם שחקנים איכותיים. אני בכל משחק מתרגש. כל יום שאני על המגרש אני מתרגש. זה משהו שאני אוהב מאוד"

"אין משחקים קלים בליגה שלנו". משפתי.

מי שינסה למנוע מכפר-סבא לכבוש הוא שוער הקבוצה רועי משפתי, שנמצא בכושר טוב העונה התייחס למשחק, לקבוצה ולעונה שלו עד כה.

רועי משפתי, איפה הקבוצה צריכה להשתפר?

"עד עכשיו עוד לא שמרנו על יציבות של כמה משחקים אני מאמין שניישם את מה שצריך במחזורים הקרובים. עבדנו בפגרה יותר על הנעת כדור, לשמור על הכדור במגרש שלנו, את הלחץ בקבוצה היריבה".

העונה קיבלת את תפקיד השוער הראשון

"יצאתי לשנה של השאלה (בהפועל ראשון לציון – מ.ס ) בכדי לחזור לאשדוד עם ניסיון וביטחון. אני שמח על הקרדיט שקבילתי השנה מהקבוצה".

יש מסר לאוהדים לקראת כפר-סבא?

"אנחנו מודים לאוהדים שמגיעים במספרים גדולים יותר. אנחנו עובדים קשה באימונים ומשתדלים לעשות הכל שהקבוצה תרוץ. מקווה שנתחבר כמה שיותר מהר ונעשה תוצאות טובות"

שבת כפר-סבא מגיעה לי"א

"אין משחקים קלים בליגה הזאת, אבל אנחנו בבית מול הקהל שלנו. אז בעזרת השם נשאיר את הנקודות בבית אצלנו"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך