אלופת הסיבוב

מחזור ה-10 בליגת ווינר בכדוריד יצא הערב לדרך, עם ניצחון של האלופה הפועל אשדוד על מכבי דימונה 24:29, מה שקבע, שאשדוד תסיים את הסיבוב הראשון (עומדת על מאזן 1:9 ניצחונות-הפסד), ומנגד דימונה (מאזן 10:0 הפסדים) תחתום אותו כסוגרת הטבלה
טל הרשקוביץ הערב מול דימונה (צילום: מני אלגריסי הפועל אשדוד)

האלופה הפועל sp אשדוד צברה ניצחון נוסף הערב, חמישי, הפעם  29-24 בבית מול מכבי דימונה וזהו הניצחון ה-9 מ-10 משחקים מפתיחת העונה. ניצחון שקבע כי אשדוד,האלופה, היא אלופת הסיבוב (עומדת על מאזן 1:9 ניצחונות-הפסד), ומנגד דימונה (מאזן 10:0 הפסדים) תסגור את הטבלה.

היה ברור שיהיו הבדלי רמות והם הורגשו במחצית הראשונה כאשר האדומים מאשדוד שלטו בקצב המשחק וירדו למחצית ביתרון של 9 שערים 11:20. במחצית השנייה דווקא דימונה פתחה חזק וצמצמה את יתרון אשדוד, שלא נראתה בפתיחת המחצית השנייה בכלל. אבל זה לא הספיק ואשדוד ניצחה ונשארה עם שתי הנקודות היקרות ועם תואר אלופת הסיבוב.

הבקיעו לזכות אשדוד: טל הרשקוביץ – 9 שערים, אסף בן גוזי שי הרשקוביץ ויובל כץ – 4 שערים כ״א, עמית ישראל עמרי קושמרו וגאבור לאנגהנס – 2 שערים כ״א, יוסי ביטרמן וז׳ניה רחוב – שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך