"אני רוצה להחזיר את קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד למקום הראוי לה – ליגת העל"

אלי לוי מאמן קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, נמצא כך זה נראה עם קבוצתו בדרך לליגת העל. הקבוצה עם 9 ניצחונות מתוך 9 משחקים הפרש שערים 4-40. אלי לוי: "יש בקבוצה הזו הרבה שחקנים שיהוו את העתיד של קובצת הבוגרים בעתיד". הקבוצה שירדה בעונה שעברה במחזור האחרון היא הדבר החם ביותר בליגה לאומית דרום לנוער.
אלי לוי. ויתר על הצעות מליגה לאומית. (צילומים: טוטו פוטו)

השוער של קבוצת הבוגרים של מכבי יבנה מליגה א', הוציא את הכדור השני מהרשת. הדבר האחרון שחשבו זה להפסיד במשחק האימון לקבוצת נוער.  אבל הם לא לבד, הקבוצה מולה הם שיחקו והפסידו 2:1, היא קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, הלהיט החם של ליגה לאומית לנוער. קבוצה שירדה בעונה שעברה ודוהרת כרגע עם 9 ניצחונות מתוך 9 משחקים עם הפרש שערים 40-4, בדרך חזרה לליגת העל לנוער.

איזה מרחק לא רק של זמן, אלא מנטאלי, יש בין המחזור האחרון בליגת העל לנוער, אז אשדוד הייתה צריכה לנצח ולקוות שהפועל ר"ג והפועל חדרה לא ינצחו והיא תישאר.  בסוף אשדוד נוצחה 2:4 על יד רמה"ש , חדרה ור"ג לא ניצחו, אבל אשדוד ירדה ליגה. כמה הקבוצה החדשה הזו שמשלבת שחקני שנה ראשונה בנוער ושנה שנייה, היא כל כך שונה מההיא שירדה.

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד. ניצחונות בלבד.

את הקבוצה מאמן אלי לוי, שהגיע 6 מחזורים לסיום העונה שעברה וירד עם אשדוד. הוא אומר שהחליט לעשות הכל להחזירה, אומר וכרגע עושה. לוי,44, נשוי פלוס 3, ששיחק עד גיל 37 כקשר אחורי בעיקר וגם כבלם, שיחק בקבוצות כמו הפועל באר שבע, בני יהודה הפועל רמת גן, מכבי יפו אשקלון, אחי נצרת, עכו, רמה"ש, מאמן כבר 7 שנים חלק גדול עם יובל נעים. בשנה שעברה החליט ללכת עם הלב אחרי הירידה ונשאר גם לעונה הזו.

אלי, מה קרה?

"לא משהו מיוחד. החלטתי להמשיך. הולך עם הרגש יותר ורוצה להחזיר את הקבוצה למקום אליו היא שייכת – ליגת העל לנוער. יש לנו קבוצה באמת טובה עם שילוב צעירים שנה ראשונה נוער ונוער שנה שנייה. סימנו לעצמנו מטרה לעלות ליגה".

זה נראה שזה הולך לשם

"האמת יש קבוצה טובה, שהיא לפעמים אפילו מפתיעה אותי כמה היא טובה. כל הזמן מחפש לשחקנים האלה אתגרים. משחקי אימון רק מול קבוצות בוגרים ונוער ליגת העל, והם כל הזמן מוכיחים שהם טובים".

הצוות שלי הם השותפים שלי.

אתה רואה מהקבוצה הזו שחקנים לדור העתיד של מ.ס אשדוד?

"יש כמה שחקנים שיגיעו לקבוצה הבוגרת. אני בטוח בזה".

נעבור קצת אליך. מה איתך ברמה האישית? לאן השאיפות?

"שאיפות בגדול כמו כל אחד, לאמן בוגרים, בליגה הכי גבוהה. אבל במאת אני לא ממהר וחשוב לי להחזיר את הקבוצה הזו לאן שהיא שייכת, לליגת העל לנוער. אבל כל דבר בזמן שלו. גם הזמן שלי יבוא. קבלתי הצעות השנה במהלך העונה מליגה לאומית, מרמה"ש  וליגה א' כמו מכבי יבנה, אבל זה לא עבר לי אפילו במחשבה".

אומרים שהקבוצה מאוד מאומנת

"אני שמח לשמוע שחושבים שהקבוצה מאומנת. אנחנו משקיעים שעות של מחשבות על מה מתאים, על עומסים, תכניות ועוד. הצוות שלי הם השותפים שלי לכל דבר. זה קובי אדרי, ויניב נוחי, שהיה אחד התנאים שלי  שיהיה האיש הפיזיולוגי שלנו. יש גם במערכת איל לחמן שהוא מאמן האקדמיה והוא מנהל מקצועי שאני מתייעץ איתו ולומד ממנו הרבה ואני שמח שהוא פה".

מה לאחל לך?

"לאחל לי להחזיר את מ.ס אשדוד למקום הטבעי שזה ליגת העל לנוער. הרבה בריאות וכל דבר יגיע בזמנו".

"האח הגדול" סטייל מ.ס אשדוד

במ.ס אשדוד מתקיים פרויקט "האח הגדול". זהו פרויקט של מחלקת הנוער בהובלת בריזיט דוקהן , שפועל שנה שלישית. כל שנה בוחרים קבוצת ליגה שמסייעת לקבוצה באחד המתנסים פעם בחודש להתאמן. השנה נבחרה קבוצת ילדים א' שתתאמן  עם קבוצת הבנות של מ.ס שמתאמנות במתנ"ס עוזיאל.

פרויקט "האח הגדול" של מ.ס אשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך