כבוד לאשדוד: עו"ד רוני ינון מונה לתפקיד יועץ אישי של יו"ר לשכת עורכי הדין

עו"ד רוני ינון, דמות אשדודית מוכרת מאוד, זכה למינוי יוקרתי - יועץ אישי ליו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי, עו"ד ינון, המשמש גם כיועץ ראש העיר אשדוד לענייני עובדים, אמר השבוע בהתרגשות: "אני אצטרף לצוות המצומצם על מנת לסייע ככל הניתן להוביל להצלחת יו"ר הלשכה, בחזונו, פועלו, שירות לעורכי הדין, קשר הדוק בין השטח יחד עם מנגנון הלשכה על שלל מחוזותיה"

מינוי משמעותי ומכובד: עו"ד רוני ינון מונה השבוע כיועץ יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי. עו"ד ינון (49), נשוי פלוס שלוש, משמש מזה מספר שנים כעו"ד המתמחה בעיקר בתחום נזיקין, עבודה, מקרקעין וגישור. הוא פעיל חברתי כל חייו הבוגרים. את חלק מהכשרתו עשה בחו"ל בסמינרים ייחודיים במשפט העבודה והקניין הרוחני במיטב המוסדות המובילים בתחום. בין יתר עיסוקיו הוא משמש כיועץ לענייני עובדים לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

רוני, מברוק הכבוד הוא של כולנו. מה בתפקיד?
"תפקיד יו"ר הלשכה מורכב ביותר. קיימת עבודה רבה על מנת להגשים את חזון יו"ר הלשכה – להיות לשכה חברתית. אני אצטרף לצוות המצומצם על מנת לסייע ככל הניתן להוביל להצלחת יו"ר הלשכה, בחזונו, פועלו, שירות לעורכי הדין, קשר הדוק בין השטח יחד עם מנגנון הלשכה על שלל מחוזותיה".

מה אתה מתכנן לעשות בתפקיד?
"אני חושב שהבחירה בי מהווה הבעת אמון מלא של יו"ר הלשכה. אני מצוי ביחסים מצוינים עם כמה ראשי כמו מחוזות של הלשכה, דוגמת אלעד דנוך ורומי קנבל, המנהלים במחוזות ובמיוחד עם מנכ"ל לשכת עורכי הדין. חשוב במסגרת כזאת שיהיה אמון מוחלט ויחסים מעולים וחבריים. כל נבחר ציבור מעדיף לעבוד עם כוורת שתקנה לו שקט, שיוכל להגשים את חזונו כמה שניתן. אישית אני מאוד מעריך את התנהלותו, אישיותו הקוסמת, את חזונו ללשכה חברתית של עו"ד חימי. אני רואים עין בעין את תפקידה של הלשכה כאיגוד מקצועי חזק, ומקום מרכזי בחיזוק המחנה החברתי במדינה במיוחד בימים אלה".

למרות ניסיונו נראה כי עו"ד ינון מתרגש מהמינוי: "אני מאוד נרגש ומלא הכרת תודה למי שהוביל לך שאזכה במינוי, במיוחד לאבי חימי. זה בדיוק מה שאני אוהב לעשות, מהטעם שמהיום שהפכתי להיות עורך דין, החלטתי להיות עורך דין קהילתי במובנים מסוימים, לסייע לחברה, לקהילה ולאנשים כמה שניתן, כך אני פועל יום יום שעה שעה".

מה הלאה? מה היעד הבא?
"אני מתכוון להוביל לחיבורים בין עיריית אשדוד וללשכת עורכי הדין, על מנת שיוכלו לשלב ידיים בהרבה תחומים, מחד לטובת תושבי העיר בכלל ולציבור עורכי הדין בפרט. יש לי המון רעיונות לקדם בנושא, ואני זוכה לגיבוי מלא לכך מצד ראש העיר הד"ר יחיאל לסרי ומנכ"ל העיריה אילן בן עדי. דרך אגב, הם היו הראשונים שבישרתי להם על המינוי, הצחיקה אותי מאוד התגובה של יחיאל שאמר לי – 'שאבי לא יגנוב אותך יותר מדי…'. זה מקרה קלאסי שכולם מרוויחים בו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך