העוקץ האשדודי: זוג חרדים תושבי העיר נעצרו בחשד לעוקץ בסכומי עתק

תלונה של החברה הענקית "הוגו בוס" ליחידת ההונאה של משטרת ישראל חשפה עוקץ ישראלי שבוצע לכאורה ע"י זוג תושבי העיר אשדוד בביתם
אסיר אזוק באזיקים

בני זוג תושבי העיר אשדוד נעצרו לאחרונה ע"י שוטרי מחלקת ההונאה הארצית כשעל פי החשד הם סיפקו לחנויות שונות שעונים מזויפים עם שמם של המותגים המובילים בעולם.

סיפור ההונאה הגדולה נחשף לפני שבועות אחדים, בבדיקה פנימית של חברת הענק "הוגו בוס", ע"י אנשי מקצוע מיוחדים של החברה שגילו כי בין השעונים שלהם שנמכרים ברשתות הגדולות יש גם שעונים מזויפים. חשדם עלה לאחר שלא הופיע עליהם שם היבואן.

על פי כתב חדשות 13 אלמוג בוקר חוקרי יחידת ההונאה של המחוז הדרומי פתחו תחילה בחקירה סמויה, לאחריה גילו כי מאחורי הזיוף עומדים בני זוג חרדים המתגוררים באשדוד. כשהגיעו השוטרים לביתם של הזוג מצאו ארונות עם 1,900 שעוני יוקרה שככל הנראה הובאו מסין. בני הזוג נעצרו והובלו לחקירה.

רס"מ דרור יצחק, קצין קניין רוחני, מחוז הדרום מסר לחדשות 13 כי "אנחנו מדברים על מקום שמתנהל כאותנטי לחלוטין. כפי שידוע לנו כיום הוא מתנהל עם מסמכים ועל פי חוק. והשעונים פשוט נמכרים כשעונים מקוריים לכל דבר ועניין".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך